רום אופטיק (צילום: עצמי)
רום אופטיק (צילום: עצמי)

פתרונות אופטיים מתקדמים לשיפור איכות החיים

באופטיקה "רום אופטיק" תקבלו מענה מקצועי לכל בעיות הראייה, כולל התאמה מקצועית למשקפיים, עדשות מגע ומולטיפוקל עם שירות שבא מהלב

פורסם בתאריך: 30.1.22 17:39

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה שכ- 55 אחוזים מהאוכלוסייה בישראל מעל גיל 20 מרכיבה משקפים או עדשות מגע.

העולם הדיגיטלי המתפתח גורם לעומס על העיניים ועליה בקוצר הראייה, וגורם לכך שאחוז מרכיבי המשקפים בעליה מתמדת.

ב"רום אופטיק" מטפלים בכל בעיות הראייה ביניהן, רוחק ראייה, קוצר ראייה, אסטיגמטיזם (צילינדר) והתאמת עדשות מולטיפוקל באמצעות השימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ומכשירי הבדיקה המתקדמים בתחום.

לדברי ניר בן חיים, הבעלים ואופטיקאי בעל ניסיון של 21 שנים בתחום,

כל אדם יחיד בצרכי הראיה שלו, יש אחד שצריך ראיה מצוינת לרחוק ואחר שצריך לראות מצגי מחשב, או ראיה לפריטים קטנטנים לקרוב. מרחק העבודה משתנה אצל כל אחד, ומושפע מגורמים כמו סביבת העבודה, תאורה, אורך הידיים ועוד, ומגיל 40 + מתחילות גם בעיות הקריאה מקרוב.

ב"רום אופטיק" תפגשו משקפי ראייה אופנתיות, שיותאמו למבנה הפנים שלכם במבחר חומרים, גדלים וצבעים, וכן, עדשות מולטיפוקל איכותיות.

מי צריך עדשות מולטיפוקל?

אנשים שצריכים יותר מזוג משקפים אחד, לדוגמא זוג לרחוק וזוג לקרוב ורוצים לשלב אותם בזוג אחד.

בבדיקת הראייה מוצאים את המרשם האופטימלי לכל מרחק, כאשר יש אפשרות לשלוט בהרבה פרמטרים, כיוון שזאת עדשה שמיוצרת במיוחד, לדוגמא, גודל שדה הראיה, מיקום הראיה לקרוב בעדשה, אזור הראיה לרחוק, מיקום האישון ועוד. והיא מותאמת ספציפית למסגרת הלקוח במדויק.

בעדשה כזאת יש משקל לחברה המייצרת את העדשה ולטכנולוגיה, לכן, כדאי לבחור בחברה מוכרת ואיכותית. מה שכן, לוקח כמה ימים להסתגל למולטיפוקל, כמו לכל דבר חדש, המוח צריך ללמוד לאיזה מרחק מסתכלים באיזה מקום בעדשה, ועם הזמן כבר עושה את זה על אוטומט.

מתי נכון לטפל בילדים?

מערכת הראייה שלנו מתפתחת ברובה בגילאי הילדות, אם לא נתקן בעיות בגיל זה עלולה להתפתח עין עצלה. לכן, בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מורשה מומלץ לבצע מגיל 8 ואילך פעם בשנה ולפי תלונות על טשטוש או כאבי ראש.

חשוב גם לבצע בדיקה אצל רופא עיניים מומחה לילדים באמצעות טיפות להרחבת אישונים. משקפי ילדים שונים ממשקפי מבוגרים, כיוון שלילדים גשר האף עדיין לא מפותח, המשקפים חייבים לכסות את כל העין. כדאי לבחור בצורה עגולה, המכסה מהגבות ועד הלחי, על מנת שבכל כיוון מבט הילד יסתכל דרך העדשה.

הילדים יפגשו ב"רום אופטיק" מסגרות מפלסטיק גמיש ונוח, עמיד יותר ממשקפים רגילים, ולפעמים שרוך שעוזר במקרה שהמשקפים מחליקים מהאף.

טיפ למרכיבי עדשות מגע?

הרכבת עדשות מגע היא דבר פשוט וקל, אבל לפני הרכבה ראשונה חייבים לעבור בדיקת ראייה מקיפה הכוללת את קימורי הקרנית ובריאות העין. חשוב להתאים עדשה שיושבת טוב, שתרגיש נוח.

בפעם הראשונה צריך לעבור הדרכה מסודרת על מנת לדעת להרכיב ולהסיר את העדשות, ולקבל מידע על אופן הטיפול בעדשות. ההרכבה הראשונית היא הדרגתית על מנת לתת לעין זמן להסתגל.

יש חשיבות לבחירת משקפי שמש?

משקפי שמש נתפסים לפעמים כפריט אופנה הכרחי, אבל חשוב להבין את המשמעות הבריאותית של ההגנה על העיניים מפני נזקי השמש החזקה, במיוחד בישראל, שחשיפה ארוכה אליה עלולה לגרום לקטרקט, הזדקנות העור, ובמקרים נדירים גם לסרטן. הקרינה המסוכנת נמצאת לא רק בקיץ אלא גם בחורף.

לכן, חשוב להקפיד על עדשות המסננות ב-100 אחוז את קרינת השמש, לא פחות מנוחות המסגרת או כמה היא אופנתית.

ב"רום אופטיק" ניתן לצבוע עדשות כדי שיהיו משקפי שמש אופטיים, וכך לאפשר למרכיבי המשקפים נוחות מקסימלית תוך שמירה על העיניים, כמו כן ניתן להוסיף ציפוי מראה בכל מיני צבעים.

הסניף הראשון של "רום אופטיק" הוקם בירושלים בשנת 2008,

בשנת 2016 נפתח הסניף השני של בעיר מודיעין. הרשת שמה לעצמה דגש להיות עסק משפחתי, הגון, בעל מחירים נוחים לכל כיס ויחד עם זאת עסק שהמקצועיות והשירות בו מעל לכל.

ב"רום אופטיק" תפגשו מגוון רחב של פתרונות אופטיים מתקדמים שיוכלו לשפר את איכות חייכם.

שד׳ משה דיין 164

טלפון: 02-6565338

שעות פעילות: ימים א׳-ה׳ 09:30-19:00, שישי/ערבי חג: 09:00-14:00

לאתר רום אופטיק לחצו כאן

לפייסבוק רום אופטיק לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר