שי אהרון וזיו אריה מתחבקים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
שי אהרון וזיו אריה מתחבקים אחרי העלייה (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה |מתי ניפרד? ההתעקשות של שי אהרון להשאיר את זיו אריה בתפקידו תמוהה

המצב של האדומים בטבלה בכי רע, והסיבה המרכזית היא ההחלטה, שלא לומר ההתעקשות, של אהרון להמשיך עם זיו אריה שמזמן היה צריך להיות מפוטר. המנהל המקצועי פיטר כבר את חברו ליאור זדה, נפרד מיוסי מזרחי והביא לעזיבתו של אסף נימני - מדוע הפעם זה לא קורה?

פורסם בתאריך: 10.2.22 14:21

את המצב הקשה בטבלה של הפועל ירושלים כולם רואים. הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום ונלחמת על חייה ואף אחד לא יופתע אם תרד ליגה. אתחיל בשורה התחתונה: זיו אריה לא מתאים לאימון הקבוצה, כפי שטענתי עוד בתחילת העונה וזה הולך והתחזק עם הזמן. זה גדול עליו. גם אם הקבוצה תישאר איכשהו בליגה, לא מדובר בהישג כביר שיש להודות למאמן על כך, בעיקר כי יש עוד קבוצות גרועות בליגה.

האוהדים האדומים סובלים ממאמן שבלוני, מבוהל, הגנתי, נטול ניסיון בליגת העל ומנהל משחק רע.

אבל להישארות של אריה על הקווים יש אחריות בעניינו רק לאדם אחד – המנהל המקצועי שי אהרון, שאליו אני פונה מכאן ותוהה: הפועל חשובה לך? הקריירה שלך חשובה לך? אם התשובות חיוביות, אז למה אתה לא מפטר את המאמן הכושל שעל הקווים?

טענת בכמה פורומים שיש לך את אחד המאמנים הטובים בארץ, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן והן לא לטובתו ולא לטובתך. אם עד לא מזמן עוד יכולת לטעון שהקבוצה מעל הקו האדום, אז הרי שהיא כבר לא שם ואתה ממש להתעקש עליו.

כבר התעייפתי למנות את שלל הטעויות המקצועיות שלו מתחילת העונה כשגולת הכותרת בדרבי המביך, אבל גם במשחק מול מכבי פתח תקוה היה אפשר לראות שלמחצית השניה, הקבוצה של קלינגר עלתה בטירוף ושל אריה שאננה כאילו מדובר במכבי חיפה. הרכש שהובא בחלון העברות לא סיפק את הסחורה ועם תוצאות אי אפשר להתווכח, אבל לפחות לגביהם ניתן עוד זמן.

שי, אתה וזיו אוהבים מספרים ופרמטרים, אז תקבלו כמה מהחשובים יותר: ה=D7ועל במקום האחרון בהבקעת שערים, פרט לנוף הגליל ואשדוד היא ספגה הכי הרבה שערים (כולל הטכני בדרבי, זה על הראש של אריה הנתון הזה), עומר אצילי כבש יותר שערים מהפועל, מספר הנצחונות המועט בליגה עם מכבי פ"ת והפרמטר הכי חשוב – מקום 13. מתחת לקו האדום.

שי, אכזבה רודפת אכזבה ואתה בשלך. אתה בחור חכם, היית שחקן מוביל בעברך ואתה מתעקש שלא בצדק על דרך שמובילה את הפועל ללאומית ובכוחך לעצור את זה. זה גדול על אריה, הוא לא שולט בקבוצה באמת, אין לו סמכות אמיתית על הקווים. המשחק מול נתניה בשבת הוא קריטי הפסד – והוא צריך להיות מפוטר.

שי, הקלת על אריה בכך ששחררת את עידן שמש כדי להוריד את מפלס הלחץ וההתעסקות בו, אבל זו עוד טעות גדולה שלכם – שחררתם את הגולר המרכזי בשביל שקט, בזמן שהקבוצה מתקשה בהבקעת שערים. יש לי הצעה בשבילך – אולי קשה לך לפטר אותו , אז לפחות תמנה איזה מנטור, מאמן מנוסה לצידו שיעזור לו, כי הקבוצה נמצאת במצב חירום אם לא שמת לב. נולדתי אדום, אני אוהד הפועל והמצב כואב לי ולאוהדים שרוצים שהקבוצה תישאר בליגה, אבל ככה זה לא אפשרי. שי, פיטרת בעבר את אסף נימני, את חבר שלך ליאור זאדה, וגם נפרדת מיוסי מזרחי, אז למה לא את זיו אריה?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הסבר חסכוני יותר

    הסבר הרבה יותר חסכוני וגם נראה לעין למי שמבין כדורגל. באחד על אחד כמעט כל שחקני הפועל לא מספיק טובים או מנוסים. חלקם ותיקים בסוף קריירה לא מהירים מספיק לליגת העל כמו שהיה עידן שמש וגל מאיו, אחרים צעירים מדי לליגת העל כמו כל חמישיית או שישיית הילדים התמימים. הזרים בסדר בשביל המחיר הזה . כמו סנדויץ בארומה יודע מה מקבל אבל אל תצפה ליותר מדי. ברסקי פוסט קורונה עדיין לא מצא עצמו .
    בשכר שחקנים כזה עם התבססות על קבוצת נוער שאינה בחלק העליון קשה לשחק אפילו מול חדרה או אשדוד. זו האמת וגם קלופ או פפ לא היו משיגים יותר עם הקבוצה הזו. מה שכן היה שם זו רוח לחימה שאבדה כי הפירוק ביציעים התחיל לרדת לחדר הלבשה . ירידה לא תהיה אסון ובהזדמנות הזו אפשר יהיה לחזור לשם הפועל קטמון ולבנות מחדש את מה שנהרס השנה.

  2. שלומי

    פעם ישראל הפסידה 7:2 מול פולין . היתה בושה גדולה כי אלפי יהודים באו למשחק . קראו לזה תבוסת וורוצלאב . מפלגת חירות מיהרו לעקוץ את מפא"י והוגשה לשר החינוך אבא אבן שאילתא מדוע ישראל הפסידה 7:2 ואבא אבן השיב כי ישראל הבקיעה שני שערים בשעה שפולין הבקיעה שבעה שערים. בתום המשחק המאמן הפולני אמר לגיולה מנדי "אין לך נבחרת". אותו דבר פה . פשוט אין איכות של שחקנים ובנתניה זה יבלוט במיוחד. לנתניה אין מאמן יש במקום מישהו כמו המורה להתעמלות שלי בבית ספר דרום בקטמון בשנות השבעים שהיה וזרק לנו כדור ואומר יאללה שחקו . מחר נתניה הזו בלי מאמן אבל עם הרבה כשרון תנצח את הפועל כי הפרשי הרמה הם כאלה. כל החשבונות שלך עם שי אהרון לא מענינים ולא מסבירים כלום.

  3. אנדרסטיט

    מסכים עם כל מילה .יתרה מכך הגיע זמן ששי אהרון בעצמו יקח אחראיות ויתפטר.לדעתי זיו אריה מלכתחילה קיבל קבוצה שלא היה לה סיכוי בליגת על.הסיפור הזה חוזר מעונה לעונה .זה נראה כמו פורמט קבוע בהפועל שתקציבה בחלקו משותת על הכסף שמגיע מאוהדים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר