הכוח הנשי של הרכבת הקלה (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שרה אלחדד, לולה חלפון, נשות גן החיות התנ"כי, יפה אסמרה (צילומים: כפיר הרכבת הקלה ירושלים, דוברות המשטרה, גן החיות התנ"כי)
הכוח הנשי של הרכבת הקלה (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שרה אלחדד, לולה חלפון, נשות גן החיות התנ"כי, יפה אסמרה (צילומים: כפיר הרכבת הקלה ירושלים, דוברות המשטרה, גן החיות התנ"כי)

יום האישה הבינלאומי – הכוח הנשי של משטרת ירושלים, כפיר הרכבת הקלה וגן החיות התנ"כי

במוסדות הירושלמים בחרו להרים לעובדות - התוצאה לפניכם. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 8.3.22 16:56

היום, שלישי (8.3) מצוין ברחבי הגלובוס יום האישה הבינלאומי. היום המיוחד הזה מצוין במגוון אירועים השמים את הנשים במרכז, בדגש על עוצמה נשית, קידום נשים ושוויון מגדרי. במקביל, בגופים שונים בירושלים (ובכלל) מפרגנים לנשים ושמים אותן במרכז. כך למשל, במשטרת ירושלים – שם יצרו סרטון מיוחד שמעביר מסר של עוצמה נשית. במשטרה ובכלל.

"לרגל יום האישה הבינלאומי", כך נמסר מהמשטרה, "הפקנו סרטון מיוחד ובו שלוש שוטרות של מחוז ירושלים מיחידות שונות – שרה אלחדד – חוקרת בימ"ר ירושלים רס"ר, יפה אסמרה – שוטרת ביחידה למקומות קדושים במרחב דוד, לולה חלפון – מפקדת צוות ביס"מ ירושלים – אשר מספרות את סיפורן ומעבירות מסר של עוצמה נשית.

בחברת כפיר הרכבת הקלה הקדישו סרטון תדמית "לנשים הנפלאות שעומדות מאחורי 'כפיר – הרכבת הקלה בירושלים'", כך נמסר מהחברה. "מהדס הנהגת וחן מחדר הבקרה, ועד לאמאל משירות הלקוחות ואנה המהנדסת".

וגם בגן החיות התנ"כי שמים את הנשים במוקד, ויש שם הרבה נשים אשר נמצאות בצוות הניהולי ומחזיקות בתפקידים בכירים. "מנילי מגן אבני, הווטרינרית והזואולוגית הראשית של גן החיות, דרך מנהלות מחלקות בעלי חיים, עובדות השיווק, ההדרכה ורבות אחרות", כך נמסר.

גם בגן החיות בחרו לשים פוקוס על 3 נשים מכלל הכוח הנשי במוסד, כאלה אשר מהוות חלק משמעותי בפעילות השוטפת.

נועה דנין – מנהלת מחלקת הקופים בגן החיות, שהצטרפה לגן החיות לפני כ-30 שנה:
"אני פותחת את הבוקר במעבר בין הקופים, אומרת להם בוקר טוב, בודקת מה שלומם ומעירה את השימפנזים שבמיוחד בחורף קמים מאוחר. יחד עם הצוות שלי, אנחנו דואגים לרווחה שלהם, לאוכל, לבריאות, לניקיון. הרבה לא יודעים, אבל השימפנזות הנקבות מתעניינות במיוחד בתכשיטים, וכשאנו שמות לק חדש".

נשות גן החיות התנ"כי (צילום: גן החיות התנ"כי)

נשות גן החיות התנ"כי (צילום: גן החיות התנ"כי)

ליז קאופמן – הווטרינרית הראשית של אקווריום ישראל מיום הקמתו:
"אני מתחילה את היום בהתבוננות על בעלי החיים – השונים שיש לנו באקווריום – מוודאת שכולם נראים טוב. יחד עם המטפלים אני בודקת את בעלי החיים שנראים להם שצריכים סיוע או בדיקה כלשהי. העבודה עם בעלי חיים ימיים שונה מאוד מעבודה עם בעלי חיים יבשתיים. חלק מהטיפולים אני יכולה לעשות בתוך המים, אך יש פעמים שעלי להוציא את בעל החיים מהמים לטובת הטיפול- אתגר לא קטן. אני אוהבת להכיר את הדגים. יש להם אישיות, כל אחד נפרד ושונה ומיוחד- הרבה יותר ממה שאפשר בכלל לדמיין".

 

 

אלי גוט – מתמחה באימון ותוכניות העשרה לבעלי החיים, עולה חדשה מאוסטרליה שהצטרפה לצוות הגן לפני כשנתיים:
"כל יום בעבודה שלי בגן החיות שונה ומרתק בתור האחראית על האימון וההעשרות של בעלי החיים בגן החיות. למעשה התכניות הללו דואגות לרווחת בעלי החיים ומאפשרות למטפלים לחזק את הקשר שלהם עם בעלי החיים ולהעניק להם החיים טיפול רפואיים ובדיקות בקלות ובנחת, ללא יצירת כל מתח. את הבוקר שלי אני יכולה להתחיל עם צוות המטפלים באימונים עם הג'ירפות, או בהתבוננות באימוני מטרה של הקזואר. ישנם ימים בהם אני מתיישבת לכתוב תכניות אימון והעשרה לצבים, לתוכים ואפילו לארמדיל. אין ספק שכל יום שונה ומציב בפני אתגרים חדשים ומגוונים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר