אריק קפלן, אילוסטרציה של כיתה ריקה (צילומים: פרטי, pixabay.com)
אריק קפלן, אילוסטרציה של כיתה ריקה (צילומים: פרטי, pixabay.com)

יו"ר ארגון ההורים בירושלים : "אל תשתמש בילדים ובהורים ככלי ניגוח"

מחר, ראשון, הלימודים בירושלים והסביבה יחלו בשעה 10:00 בשל מאבק המורים על תנאי העסקתם. יו"ר ארגון ההורים בירושלים אריק קפלן מוסיף: "אנו תומכים בצוותי ההוראה בצורה מלאה, אולם לפגוע בילדינו על הדרך - זו לא הדרך"

פורסם בתאריך: 11.6.22 20:16

על רקע העיצומים הצפויים של הסתדרות המורים מחר בירושלים, במסגרתם יושבתו מוסדות החינוך בכל מחוז ירושלים עד השעה 10:00, יוצא יו"ר הנהגת ההורים העירונית אריק קפלן, סגן יו"ר הנהגת ההורים הארצית, בקריאה חד משמעית למשרדי החינוך והאוצר ולהסתדרות המורים להגיע להסדר מבלי לפגוע בילדים ובהורים.

לדברי קפלן, "יש קונצנזוס רחב לגבי מאבקם של צוותי ההוראה על תנאי העסקתם ואנו תומכים בהם בצורה מלאה, אולם להשבית את מערכת החינוך ולפגוע בילדינו על הדרך – זו לא הדרך. מי שצריך לשלם אלו הם שר האוצר ושרת החינוך – לא הילדים".

עוד מוסיף קפלן: "אנו דורשים ממשרדי החינוך והאוצר ומהסתדרות המורים: את המשחקים – תשאירו לילדים. אל תשתמשו בילדים ובהוריהם ככלי ניגוח".

הדברים של קפלן מגיעים, כאמור, על רקע ההודעה של הסתדרות המורים מאתמול (שישי) על כך שמוסדות החינוך במחוז ירושלים יושבתו מחר עד לשעה 10:00, זאת בשל מאבק המורים על תנאי העסקתם ובשל בריחת מורים רבים מהתחום ומחסור גדול מאוד בצוותי הוראה.

בהודעת הסתדרות המורים על ההשבתה מחר בירושלים נמסר כי "העיצומים נמשכים לנוכח הזלזול וההתעלמות של שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו בגיבוש הסכם שכר לעובדי ההוראה. הסכם שימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הוסיפה: "התעלמות הממשלה מקריסת מערכת החינוך מפחידה. איפה שרי הממשלה? איפה ראש הממשלה? חוץ משרת החינוך אף אחד לא מתייחס למשבר הזה. מדובר במשבר לאומי. מערכת החינוך מדממת ופקידי האוצר מגישים לנו פלסטר".

***

כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", עיריית ירושלים נערכה להשבתה של בת השעתיים והתאימה אליהם את מערך ההסעות ואת מערכי החינוך המיוחד, אשר הוחרגו מהעיצומים.

מערך החינוך המיוחד:
מוסדות החינוך המיוחד הכוללני, בהם גני שפה ותקשורת, יפעלו כסדרם ויתחילו את יום הלימודים בשעה הרגילה.

כיתות תקשורת, כיתות מקדמות ומשלבות הפועלות במסגרות החינוך הרגיל – יתחילו את יום הלימודים בשעה 10:00, יחד עם יתר כיתות בית הספר.

 

 

הסעות:
תלמידי החינוך המיוחד הכוללני – ההסעה תצא כסדרה.

תלמידי כיתות מקדמות ותקשורת שמשולבות בחינוך הרגיל – ההסעות יתאחרו בשעתיים משעת ההסעה הרגילה.

תלמידים ממוסדות החינוך הרגיל – ההסעות יתאחרו בשעתיים משעת ההסעה הרגילה.

יצוין כי אין כל שינוי בשעות ההסעה בסיום יום הלימודים.

לכל שאלה בענייני הסעות ניתן לפנות למערך ההסעות העירוני: 2786*.


מחפשים דירת 5 חדרים בקטמון? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליברמן לך הס

    במדינת ישראל אם לא חוסמים כבישים ומבעירים צמיגים ,אף אחד לא יודע שכואב לך .
    אתם ההורים אשמים .
    במקום להפוך את המדינה לדאוג שמספר התלמידים בכיתב לא יעלה על 20 ילדים ,כי אי אפשר ללמד בכיתות עמוסות .במקום לדאוג לשכר הגון למורים המשכילים המלמדים את ילדכם ,אתם כל הזמן חופרים למורים אחר הצהריים ומלאי תלונות .
    תלונות בלי סוף.ולכן מגיע לכן
    ם ומגיע לילדיכם מורים גרועים ומערכת קורסת.

  2. דוד - מורה

    יו"ר, ממש לא סליחה על העגה או המשלה, אתה יכול לקפוץ …
    אני מורה והורה, לא מזיז לך שאני המשך שנים נותן נשמתי ושכרי כפי שהוא. אם לדעתך המצב כה טוב, בא אני מזמין אותך אלינו יש מספיק מקום.
    כולם שמו עצמם כשופטים לעניין המורים ומרגישים בנוח לתחוב אפם בעניינו, אז יש לי חדשות בשבילכם. כולכם יכולים לקפוץ. זהו לא נבליג יותר. וכסיל שכמותך,הרי שביתות זהו המנוף העיקרי ובהחלט נשתמש בו !!@

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר