חלק מכרטיסי האשראי ופריטים שנתפסו ברשותה (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מכרטיסי האשראי ופריטים שנתפסו ברשותה של החשודה (צילום: דוברות המשטרה)

פעלה גם בירושלים: צעירה בשנות ה-20 לחייה נעצרה בחשד שגנבה אשראי וצ'קים מאזרחים שאירחו אותה

חקירת המשטרה העלתה כי החשודה לא בחלה במעשיה ועל פי החשד גנבה מתחת לאפם של אזרחים טובי לב שהכניסו אותה לביתם. לאחר שנעצרה על ידי המשטרה, בימים האחרונים הוגש נגדה על ידי שלוחת התביעות המשטרתית מחוז ירושלים כתב אישום בבית המשפט

פורסם בתאריך: 10.8.22 13:54

חוקרי מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נפעמו אף הם מהתעוזה וערמומיותה של צעירה בשנות ה-20 לחייה החשודה במספר רב של גניבת כרטיסי אשראי, המחאות, ארנקים ועבירות מרמה המיוחסים לחשודה. על פי החשד, הצעירה התארחה לא אחת במלונות בירושלים על חשבון קורבנותיה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות חקירה סמויה שנפתחה בחודשים האחרונים במפלג ההונאה לאחר פניה שהתקבלה לידם ממחלקת הביטחון של חברת האשראי "מקס", נאספו ראיות על ידי החוקרים כנגד החשודה, תוך שבמספר מקרים שחשפו החוקרים, רק אז נודע לאדם תמים מן הישוב כי נפל קורבן למעשיה.

"מהחקירה עולה כי הנאשמת הצעירה העתיקה במהלך השנה האחרונה את מגוריה אל ביתם של בני זוג הפועלים לשיקום עבריינים צעירים. שם גנבה מהם את כרטיסי האשראי והמחאות על שם בעלת הבית. לאחר מכן, שכרה הנאשמת דירה תוך התחזות לבעלת ההמחאות והשתמשה בהן לתשלום השכירות.

"ואם לא די בכך, לאחר שהבחינה החשודה בפרסום אודות משפחה בדרום הארץ בעלת לב רחב שמארחת חיילים בודדים בשבתות וחגים, התחזתה הנאשמת לחיילת בודדה והתארחה בביתם. על פי החשד, גם משם גנבה הצעירה כרטיסי אשראי".

עוד נמסר כי "במקרה אחר, לאחר שגנבה עפ"י החשד ארנק בו כרטיסי אשראי, פתחה הנאשמת במסע קניות בבתי עסק בירושלים. בתוך כך, במהלך מסע הקניות ניסתה גם לגנוב סחורה בשתי חנויות וכאשר נתפסה על העובדים, שילמה על הפריטים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים. בעקבות מקרים אלו דיווחה חברת האשראי למפלג ההונאה במחוז ירושלים על מעשיה של הנאשמת ונפתחה חקירה.

"לאחר פעולות חקירה סמויה שנערכו כאמור, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים בתאריך 27.7 את הנאשמת במרכז מסחרי בבאר שבע ובחיפוש בכליה אותר מכשיר לנטרול והסרת זמזמים המיועדים למניעת גניבה מבתי עסק. בחיפוש במקום מגוריה אותרו כרטיסי אשראי רבים, כרטיסי "רב-קו", מסמכים שונים שאינם שייכים לה, מספר רב של פריטי לבוש חדשים וקבלות על תשלום המעידות כי החשודה התארחה לא אחת במלונות בעיר ירושלים על חשבון קורבנותיה.

"כאמור, בימים אלו השלימו חוקרי מפלג ההונאה את פעולות החקירה תוך שנאספו מקרים ממקומות שונים בארץ, ביום שני האחרון הוגש כתב אישום על ידי שלוחת התביעות ירושלים כנגדה לצד בקשה למעצרה עד תום הליכים".


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי ליברמן

    אני יודע שיש לכם בתים ומכוניות ולתת לילדים אבל יש גם אנשים שאין להם לגמור את החודש והם בחובות ואין לתת לילדים שלהם כלום ובארץ יקר הכול מיסים גדולם על הכול אפלו רישין לנהגה יקר שבעולם קומניסתים עשו את החוקים של רוסיה וליברמן יש לו ראש קומניסתי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר