סם הקטמין - סם האונס שנתפס על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

וידאו – סכנת סם האונס בעיר: לפני מסיבות העצמאות – נתפס חצי ליטר

שוטרי ירושלים סיכלו ייבוא מחו"ל של כחצי ליטר סם מסוכן מסוג 'קטמין' הידוע גם כ'סם האונס', שהיה מיועד להפצה במסיבות יום העצמאות בירושלים

פורסם בתאריך: 16.4.18 16:54

יומיים לפני מסיבות יום העצמאות, סיכלה משטרת ירושלים ייבוא מחו"ל של כחצי ליטר סם מסוכן מסוג 'קטמין' הידוע גם כ'סם האונס' –  4 חשודים בהם זוג הורים ובנם נעצרו לחקירה. במשטרה מספרים כי ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כחודש, עם הגעתה של חבילה מכתובת בחו"ל אשר היתה ממוענת למסירה בישוב סמוך לירושלים. לאחר שעלה חשד לגבי יעדה ותכולתה של החבילה על ידי חוקרי סמים ומכס מרכז שהכילה בקבוקונים ובתוכם נוזל והזעיקו את המשטרה.




 

חוקרי מרחב ציון במשטרת ירושלים יחד עם בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל שפתחו בחקירה הסמויה, שלחו את החומר הנוזלי לבדיקה מקצועית מעמיקה, שהעלתה כי מדובר בכחצי ליטר של סם מסוכן מסוג 'קטמין' – כחומר הרדמה, המוכר גם כ'סם האונס' בו לעתים נעשה שימוש במסיבות, ולהוביל לניצול מיני של מי שנמצא או נמצאית תחת השפעת הסם. עוד נתפס בחבילה סם מסוכן נוסף מסוג חשיש שמקורו בחו"ל.

החוקרים והבלשים שביצעו שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, הובילו לאיתור זהותם שלארבעה חשודים, בהם זוג הורים, בשנות ה-40, בנם כבן ה-22 וחשוד נוסף כבן 30 תושבי אזור ירושלים והמרכז.

נוזל סם הקטמין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

נוזל סם הקטמין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות מבצעית מתוחכמת שערכו היום השוטרים, נתפסו ונעצרו האב ובנו החשודים 'על חם' עת שניסו לקבל החבילה לידיהם. האם וחשוד נוסף נעצרו זמן קצר לאחר מכן. כלל החשודים הובאו ליחידה לפשעים חמורים במרחב ציון ונחקרים בשעה זו בחשד לייבוא והפצה של סמים מסוכנים, קשירת קשר לעשות פשע והחזקה שלא לשימוש עצמי של חומר החשד כסם.

החשיש שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

החשיש שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מחקירת המשטרה עולה, כי לפי החשד סמים אלו ייובאו מחו"ל במטרה להפיצם באזור ירושלים והמרכז ובסמיכות לחגיגות יום העצמאות. "משטרת ישראל פועלת בכל המישורים בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם כלל הרשויות במטרה למנוע ולסכל כל ניסיון של יבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ", מדגישים במשטרה. "על אף דרכיהם היצירתיות של ניסיונות ייבוא הסמים, פועלת המשטרה בנחישות ובאפס סובלנות לאיתור אותם מארזים הנראים תמימים לכאורה ולעצור את מי שאחראי לייבואם. מדובר בתפיסת סמים מסוכנים העלולים לשמש בביצוע עבירות קשות וחמורות, ומהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בייבוא וסחר בסמים שפוגעים בחיי האזרח הנורמטיבי".

החבילה שבה הובל נוזל סם האונס (צילום: דוברות המשטרה)

החבילה שבה הובל נוזל סם האונס (צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    ממליץ לכם "קצת" לעשות תחקיר לפני שאתם כותבים כתבה כלשהי. במקרה הזה קטמין זה לא סם האונס. קטמין זה חומר הרדמה שהופכים לאבקה ומסניפים. סם האונס שהוא נוזל שקוף שאותו זה GHB או GBL

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר