הנער בן ה-14 שנתפס נוהג ברכב (צילום: דוברות המשטרה)
הנער בן ה-14 שנתפס נוהג ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

צפון ירושלים: נער בן 14 נתפס נוהג ברכב ומסיע את חבריו בכבישי העיר

שוטרי אגף התנועה הבחינו הבוקר, ראשון, ברכב הנוסע בשכונת בית חנינא, ובתוכו ארבעה חברים בני גילו. הנער עוכב לחקירה, הרכב נגרר

פורסם בתאריך: 6.5.18 15:44

השוטרים היו המומים: נער בן 14 נתפס נוהג ברכב בבית חנינא ומסיע את חבריו, בני גילו בכבישי העיר. במשטרת ירושלים מספרים כי "בפעילות שוטרי אגף התנועה הבוקר, ראשון, בירושלים, הבחינו ברכב הנוסע בשכונת בית חנינא שבצפון ירושלים ובתוכו ארבעה נערים, דבר שהעלה את חשדם כי הנהג צעיר מכדי לנהוג".


הנער בן ה-14 שנתפס נוהג ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד

להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון


בבדיקה שערכו השוטרים, הופתעו לגלות כי הנהג הינו נער כבן 14. עוד ברכב היו עימו שלושה נערים נוספים בגילאי 15-14. "השוטרים מיד פעלו למנוע את המשך נהיגתו של הקטין", נמסר מהמשטרה, "דבר שסיכן באופן ממשי אותו, את חבריו ואת ציבור משתמשי הדרך".

הנער עוכב לחקירה במשטרה וזומן לדין בגין נהיגה ללא רישיון. הרכב בו נהג הנער ושייך לאביו של אחד מחבריו, הושבת ונגרר באופן מיידי על ידי השוטרים. בעל הרכב זומן אף הוא למשטרה למסור עדותו ולשימוע בפני קצין.


הנער בן ה-14 שנתפס נוהג ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה ציינו: "מאבקה הנחוש של המשטרה בתאונות הדרכים והגורמים להם נמשכת כל העת ובכלל המוקדים על מנת לאתר את אותם עבריינים שבקלות דעת עולים על ההגה ואוחזים בידיהם את חייהם שלהם, משפחתם וציבור משתמשי הדרך ובכך מהווים סכנה ברורה ומוחשית העלולה להיגמר באסון. נגדם פועלת המשטרה ביד קשה על מנת למצות את מלוא חומרת הדין".

***

בתוך כך, מבדיקת אור ירוק עולה כי נהגי ירושלים לא מרוכזים רק בנהיגה. מתנדבי עמותת אור ירוק ערכו לאחרונה תצפיות בכל רחבי הארץ, כדי לבחון עד כמה דעתם של הנהגים הישראלים מוסחת בזמן הנהיגה. הממצאים מדאיגים למדי: בירושלים, לדוגמה, 46 אחוז מהנהגים נצפו כשהם עוסקים בדברים אחרים בזמן נהיגה, כולל דיבור או שימוש בטלפון, קריאת עיתון או ספר, אכילה, התעסקות בספסל האחורי, איפור ואף גילוח.

לפי הבדיקה, מספר הנהגים שנצפו בירושלים: 496 – מספר הנהגים שנצפו מדברים בטלפון הנייד ללא דיבורית: 61 ;מספר הנהגים שהחזיקו את הטלפון הנייד בידם: 67 ;מספר הנהגים שקראו עיתון או ספר: 33 ;מספר הנהגים שהתאפרו או התגלחו: 36 ;מספר הנהגים שעסקו באכילה: 14 ;מספר הנהגים שהתעסקו במושב האחורי: 18.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נהג

    בירושלים כל רכב עשירי נוסע ללא טסט. תבדקו כמה רכבים נוסעים בעיר ללא אורות ברקס.ען פנס שבור. איך עברו טסט במצב כזה? או ששילמו שוחד או שכללל לא ניגשו לבדיקה. האם יש להם ביטוח?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר