מלון אמריקן קולוני (צילום: יח"צ)
מלון אמריקן קולוני (צילום: יח"צ)

מלון אמריקן קולוני נבחר למלון הבוטיק המוביל בישראל

מגזין התיירות היוקרתי "World Travel Awards" בחר במלון זו השנה הרביעית ברציפות והחמישית בסך הכל. מנכ"ל אמריקן קולוני תומאס ברונטאלי: "שמחים על הבעת האמון וההערכה"

פורסם בתאריך: 28.6.18 14:23

כבוד בינלאומי למלון אמריקן קולוני: המלון, שממוקם במושבה האמריקאית במזרח העיר, נבחר על ידי מגזין התיירות היוקרתי "World Travel Awards" למלון הבוטיק הטוב בישראל לשנת 2018.



"World Travel Awards" הוא מגזין עולמי שידוע כסימן היכר של איכות בתעשיית התיירות. בכל שנה בוחר המגזין, שמציין 25 שנות פעילות, את מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם למעלה מ-650,000 הצבעות.

במלון אמריקן קולוני מציינים בגאווה כי זו השנה הרביעית ברציפות, שבה זוכה המלון בתואר מלון הבוטיק הטוב בישראל, והחמישית בסך הכל (הוא נבחר גם בשנת 2013).

מלון אמריקן קולוני (צילום: יח"צ)

מלון אמריקן קולוני (צילום: יח"צ)

מנכ"ל אמריקן קולוני תומאס ברונטאלי: "אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2018 בישראל ושמחים על הבעת האמון וההערכה מצד "World Travel Awards". נציין כי זוהי זכייתנו החמישית בתואר, שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם".

ברונטאלי מוסיף ומציין כי "בשנים האחרונות ביצע המלון שורה של שינויים, שיפוצים ושדרוגים במטרה לתת חוויה מיוחדת וטובה לאורחינו. המלון בעל הדירוג הרשמי של חמישה כוכבים מטעם משרד התיירות, משקף נאמנה את שיטת הדירוג האירופאית המקובלת בעולם. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה, האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו ולחוות את רמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון".

מהנהלת מלון אמריקן קולוני נמסר כי "לרגל הזכייה בתואר 'מלון הבוטיק המוביל בישראל' יוצא המלון במבצע מיוחד לקהל הישראלי: החל מ-1,350 שקלים ללילה לזוג בחדר ״קומפורט״. המחיר כולל ארוחת בוקר ואינו תקף בסופי שבוע ובחגים".

 

כידוע, מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית שנבנה בשנת 1860 כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית.

מלון אמריקן קולוני, בריכה (צילום: יח"צ)

מלון אמריקן קולוני, בריכה (צילום: יח"צ)

המלון מציע לאורחיו מגוון קולינרי רחב, כשבמקום פועלת מסעדת ערבסק – שמציעה לאורחים מנות מהמטבח המקומי עם נגיעות מזרח-תיכוניות ובינלאומיות. כמו כן, פועלת במלון מסעדת ואל (Val's Brasserie), המשקיפה אל הבריכה. בנוסף, במלון פועל בר המרתף, שמהווה מקום מפלט אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19.

המלון מציע לאורחיו גם בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים ושירותים נוספים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר