ראש הממשלה בנימין נתניהו ואלישע פלג
ראש הממשלה בנימין נתניהו ואלישע פלג

רשימת הליכוד בעיר מתניעה את קמפיין הבחירות

על רקע תמיכתו של נתניהו במועמד אלקין - ראש רשימת הליכוד בעיר אלישע פלג מבהיר: "נתניהו תומך ברשימת הליכוד לעירייה"

פורסם בתאריך: 20.8.18 08:27

רשימת הליכוד בירושלים החלה בקמפיין הבחירות למועצת עיריית ירושלים. היום, שני, יקיים סניף הליכוד בירושלים כנס חגיגי לפתיחת מערכת הבחירות למועצת העירייה, בהשתתפות שרים וחברי כנסת מהליכוד.



בסניף הליכוד, כידוע, פתחו במאבק חריף נגד המועמד לראשות העיר זאב אלקין, שרץ ברשימה עצמאית. "אלקין הוא לא בכובע הליכוד", מדגיש השבוע בשיחה עם "כל העיר" אלישע פלג, יו"ר רשימת הליכוד בירושלים, שהחזיק בעבר בתיק הספורט ועמד בין השאר בראש ועדת ההיגוי של פרויקט הקמת הארנה ועוד. "יש החלטה של הוועדה המוניציפלית העליונה של הליכוד שהרשימה שנבחרה בבחירות בסניף הליכוד היא הרשימה של הליכוד בירושלים".

ובכל זאת ראש הממשלה בנימין נתניהו בחר לתמוך בשר אלקין במועמדותו לראשות העיר.

"ראש הממשלה נתניהו תמך באלקין על בסיס אישי. ליכודניק אמיתי יצביע מחל. ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך ברשימת הליכוד למועצת העירייה. בימים הקרובים אנחנו נצטלם למערכת הבחירות עם ראש הממשלה על מנת לעשות תמונה משותפת, עם אמירה מפורשת שלו להצביע לליכוד. לא תמונה שתקשט את רחובות העיר".

ובמי תתמכו לראשות העיר?

"אנחנו לא עוסקים בבחירות לראשות העיר, לא תומכים בשלב זה באף אחד מהמועמדים. שמעון פרס המנוח אמר שסקרים הם כמו בושם – אפשר להריח אותם, אבל לא כדאי לשתות. אני למוד קרבות. זו תהיה מערכת הבחירות השישית שלי ב-30 השנים האחרונות. ראיתי סקרים, ראיתי ספינים, ראיתי אכזבות ומהפכות. אני מציע לכולם להמתין עד ליום הבחירות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר