פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון בשנה שעברה (צילומים: נגה ארד איילון)
פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון בשנה שעברה (צילומים: נגה ארד איילון)

תיאטרון ירושלים: חוגגים את סוף הקיץ

בימים שלישי עד חמישי תהפוך רחבת התיאטרון למתחם הפנינג ענק, שבו יתקיימו מופעי צהריים למשפחות וערב למבוגרים

פורסם בתאריך: 27.8.18 09:13

ביום שלישי הקרוב, 28.8, ייצא לדרך זו השנה ה-12 ברציפות פסטיבל סוף קיץ של תיאטרון ירושלים. הפסטיבל משלב יצירות שונות מתחום הבמה והמסך, בהשתתפות אמנים ישראלים מובילים בתחומם בארץ ובעולם, תוך ביטוי השיח האמנותי העכשווי. בפסטיבל יעלו לראשונה שלוש הפקות מקור, ובמהלכו יתקיימו בכל יום שני מופעים: מופע לפני שקיעה למשפחות (בשעה 17:00) ומופע אחרי שקיעה לקהל בוגר יותר (בשעה 21:30).



פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון בשנה שעברה (צילום: נגה ארד איילון)

פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון בשנה שעברה (צילום: נגה ארד איילון)

בין הפקות המקור השנה יהיה מופע משותף של ORI בשיתוף תזמורת הרחוב הירושלמית ובעיבודיו המקוריים של יחזקאל רז. ORI חוזר לירושלים לאחר חמש שנים בברלין, סיבובי הופעות ברחבי אירופה ולאחר ששירו "solo" נבחר אישית על ידי קנדריק לאמאר כסמפל באלבום של ג'יי רוק. האמנית שלומית יעקב, שעובדת עם ORI בחודשים האחרונים, תיצור את עבודת המסך להופעה זאת (שלישי, 28.8).

חמי רודנר יגיע למופע מיוחד המוקדש לביטלס עם הרבה הומור, נונסנס והסיפורים המיוחדים שמאחורי השירים. יחד עם להקת magical mystery tour הם יצללו עם הילדים וההורים למחוזות הילדות של הביטלס, דרך השירים האהובים ששאבו השראה רבה מעולם הספרות והפנטזיה הבריטית. האמן סר אדם סופר ילווה את המופע בעבודת מסך שתדמה קלידוסקופ ענק (רביעי, 29.8).

פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון בשנה שעברה (צילום: נגה ארד איילון)

דיויד ברוזה יסגור את הפסטיבל במסע לילי אינטימי על פני ארבעה עשורים של קריירה ויארח את הרכב האתנו-גרוב המצליח רבע לאפריקה. בזכות החיבור בין ברוזה לאמן המסך, הבמאי והצלם זוהר רון, ישולב המופע גם במסעות ויזואליים (חמישי, 30.8).

בנוסף להפקות המקור של הפסטיבל, יתקיים גם שיתוף פעולה בין המופע 'ילדי בית העץ' לצמד האמנים דניאל זיני ויאיר מוס, שיבנו תפאורה קולנועית עבורו. כמו כן, תעלה ההצגה המוסיקלית "הדולפין" מאת שי להב, שתשלב את שירי גידי גוב והלהקות גזוז ודודה. המופע ילווה בעבודת מסך של ינון פורת וגיא גולדין.

"פסטיבל סוף הקיץ". ג'-ה', 30.8-28.8, 17:00, 21:30. תיאטרון ירושלים. 60‑49 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר