שמואל הולנדר, משה ליאון (צילומים: פרטי, Kopitchinski & Yado photography)
שמואל הולנדר, משה ליאון (צילומים: פרטי, Kopitchinski & Yado photography)

נציב שירות המדינה לשעבר הולנדר: תומך בליאון לראשות העיר

שמואל הולנדר, נציב שירות המדינה בין השנים 2010-1996, מציין כי "משה הוא אדם מוכשר ובעל כישורים ניהוליים מוכחים". ליאון: "התמיכה שלו מחממת את הלב"

פורסם בתאריך: 7.10.18 16:42

המועמד לראשות העיר משה ליאון ממשיך לאסוף תמיכה של אישי ציבור. הפעם מדובר בנציב שירות המדינה לשעבר שמואל הולנדר, אשר הביע את תמיכתו בליאון תוך שהוא מציין כי "הוא יצעיד את העיר קדימה".



הולנדר, שכיהן כמזכיר הממשלה של יצחק רבין ושמעון פרס בין השנים 1996-1994, וכנציב שירות המדינה בין השנים 2010-1996, מוסיף: "אני מכיר היטב את משה ליאון כבר 22 שנים, עוד מהתקופה שכיהנתי כנציב שירות המדינה והוא היה משנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה ואחר כך המנכ"ל. במהלך השנים עמדתי גם על פעילויותיו הציבוריות האחרות בתחומים שונים. משה ליאון הוא אדם מוכשר ובעל כישורים ניהוליים מוכחים".

עוד מציין הולנדר: "כמי שחי בירושלים כמעט כל ימי חייו ומכיר את בעיותיה המיוחדות של העיר החשובה והרגישה הזו, אני בטוח שמשה ליאון מתאים ביותר לכהן כראש העיר. אין לי ספק שאם ייבחר, יפעל לטובת כל האוכלוסייה המגוונת בעיר ויצעיד את בירת ישראל הנצחית קדימה בכל התחומים".

ליאון מודה להולנדר על תמיכתו ומציין כי "התמיכה של שמואל הולנדר מחממת את הלב ומרגשת. שמואל הוא דמות ייחודית בנוף הירושלמי, איש עשייה שעמד בצמתים חשובים ומכריעים בחיים הציבוריים ותמיד גילה נחישות ואחריות. אני מודה לו, ושמח על כך שהתמיכה בי מתחזקת וחוצה מגזרים וציבורים ברחבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר