שגרירות ארה"ב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
שגרירות ארה"ב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

האישור שניתן בחתימת ברקת: מבנה שגרירות ארה"ב בירושלים יורחב

הבוקר, רביעי, חתם ראש העיר היוצא ניר ברקת על היתר בנייה להרחבתה של שגרירות ארה"ב בירושלים, במסגרתה ייבנו משרדים נוספים בשטח כולל של כ-700 מ"ר

פורסם בתאריך: 21.11.18 12:42

שגרירות ארה"ב בירושלים תורחב. ראש העיר היוצא ניר ברקת חתם הבוקר, רביעי, על היתר הבניה להרחבתה של שגרירות ארה"ב בשכונת ארנונה בירושלים.

ההיתר ניתן לתוכנית הכוללת תוספות של שטחי משרדים, הסדרת כניסות ותוספת שטחי שירות בשטח של 700 מ"ר, מתוכם 350 מ"ר שטח תת קרקעי לטובת שטחי שירות ומשרדים ועוד 350 מ"ר להרחבת קומה קיימת לטובת משרדים.

בעיריית מדגישים כי "היתר הבנייה יאפשר לממשל האמריקאי להרחיב את שטח העבודה והפעילות של השגרירות ולאפשר ליותר עובדים לפעול מירושלים".

ברקת מסר: "אני שמח וגאה לאשר את הרחבת שגרירות ארה"ב בבירת מדינת ישראל. העברת השגרירות לירושלים הייתה צעד היסטורי של הנשיא טראמפ שהבהירה לכל העולם כי ירושלים היא בירתה הנצחית של מדינת ישראל. אנו נמשיך לסייע לממשל האמריקאי להרחיב את פעילותו בבירה ונשמח לפתוח שגרירויות נוספות של מדינות רבות בירושלים".




ראש העיר היוצא ניר ברקת חותם על היתר הבנייה להרחבת שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: ג'קי לוי)

ראש העיר היוצא ניר ברקת חותם על היתר הבנייה להרחבת שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: ג'קי לוי)


כזכור, בחודש מאי נערך טקס פתיחת שגרירות ארה"ב בארנונה, בהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ – איוונקה טראמפ, וחתנו ויועצו של הנשיא טראמפ ג'ראד קושנר. בזמן שבפנים גזרו סרט וחגגו, בחוץ עשרות מתושבי מזרח העיר ופעילים פרו פלסטיניים יחד עם חברי כנסת מהרשימה המשותפת, הפגינו נגד המהלך.


ברכת הנשיא דונלד טראמפ בטקס פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: אמיל סלמן)


הצד פחות נעים של מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים: כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני ארבעה חודשים – דיירי שכונת ארנונה סיפרו כי מאז שעברו עובדי שגרירות ארה"ב למבנה בשכונת ארנונה, הם סובלים. מאז פתיחת השגרירות החלו עובדי השגרירות להגיע למבנה נוסף בשכונה, המשמש את השגרירות. מאותו רגע, לדבריהם הם העובדים חונים במקומות החניה הפרטיים של הדיירים, וחוסמים רכבים של שכנים באזור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר