ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הסיוט של כל זוג צעיר: מתנות החתונה בסכום של עשרות אלפי שקלים נגנבו מביתם שבדרום העיר

אתמול, שבת, דיווח זוג צעיר שנישא בשבוע שעבר, על כך שפרצו לביתם בשכונה בדרום ירושלים, מתוכו נגנבו הכספים שקיבלו במתנה בחתונה. בלשי המשטרה הגיעו לדירה והצליחו להתחקות אחר חמישה חשודים

פורסם בתאריך: 9.12.18 17:22

הסיוט של כל זוג צעיר שמתחתן: אתמול, שבת, גילה זוג צעיר מדרום ירושלים כי מתנות החתונה שלהם – כספים בשווי עשרות אלפי שקלים, נגנבו מביתם. הזוג הזעיק את משטרת ירושלים ולאחר כמה שעות נעצרו חמישה חשודים. חלק מהכספים שנגנבו הוחזרו לזוג.



"אתמול, שבת, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח במשטרה אודות פריצה לדירה בדרום ירושלים של בני זוג שזה עתה נישאו", מספרים במשטרה, "ממנה נגנבו מתנות חתונתם בסכום של עשרות אלפי שקלים וטלפונים סלולריים. שוטרים וחוקרים מיד פתחו בחקירת מהירה ממוקדת ומאומצת ותוך שעות בודדות, הצליחו להתחקות אחר זהותם של החשודים בפריצה, והביאו למעצרם כשברשותם המכשירים הניידים אותם, על פי החשד, גנבו וחלק מכספי מתנות החתונה. החשודים תושבי ירושלים ולוד נעצרו לחקירה".


חלק מהציוד שנגנב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


חלק מהחשודים, בגילי 50-20, הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

במשטרה מציינים כי "חקירת המשטרה נמשכת במטרה לאתר את יתר הכסף שעל פי החשד נגנב".

"אנו שמחים שבזכות פעולות החקירה המהירות ואיתור החשודים, הצלחנו להשיב לפחות חלק מכספי החתונה והרכוש שנגנבו", נמסר מהמשטרה. "אנו קוראים לציבור ובמיוחד לאחר קיום אירועים כגון חתונות בהם מתקבלים כספי מתנות רבים, לגשת מהר ככל האפשר ולהפקיד את הכספים במקום בטוח על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד ולהפחית את הסיכון שכספים אלו, שלעיתים הנם כספם היחיד של בני הזוג ייגנבו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר