בית שמואל, מתוך המופע 'מי לקח את הגבינה שלי?' (צילומים מגד גוזני, יח"צ)
בית שמואל, מתוך המופע 'מי לקח את הגבינה שלי?' (צילומים מגד גוזני, יח"צ)

בית שמואל: מופע מקורי של קולבן דאנס

הלהקה הירושלמית חושפת בפני הקטנטנים את עולם המחול, דרך הצגה מעניינת של משלי איזופוס

פורסם בתאריך: 30.4.17 20:10

להקת המחול הירושלמית 'קולבן דאנס' פותחת בפני קהל הזאטוטים חלון למרחב מרתק ומעניין, ומזמינה אותם להתוודע אל עולם תיאטרון המחול ולהתחיל להתאהב בו. הלהקה משיקה את מופע הילדים המיוחד 'מי לקח את הגבינה שלי?', וזו הזדמנות מצוינת להכיר לקטנטנים את האמנות המופלאה הזו.

בהצגה מעוצבת הבמה כספרייה. במהלך ביקור בספרייה מוצאת קבוצת ילדים ספר ענק ומוזר. הם מדפדפים בו עד שלפתע נופלת ממנו חתיכה ענקית של גבינה צהובה. מכאן, דרך חור הגבינה, הם זוכים להצצה לתוך עולמם הקסום של המשלים: משלי איזופוס הקצרים, אשר נכתבו ביוון העתיקה ועוסקים בבעלי חיים, ולרובם אף יש מוסר השכל מעניין.

'הצרצר והנמלה' – משל עם מוסר השכל על אודות עבודה קשה ומשתלמת ועל החשיבות של הכנה מראש לתקופות קשות; 'השועלה והעורב' – סיפור על העורב הרעב והיהיר שבדברי חנופה גרם לשועלה חמקמקה להפיל את הגבינה שבפיה; ו'האריה והעכבר' – סיפור על העכבר, שעל אף קטנותו מצליח להציל את חייו של האריה הגדול והחזק, ובתמורה לכך האריה חס על חייו.

על כל המתרחש בהצגה מנצחת דמות 'הספרן', אשר מבצעת קריינות, מוסיפה הסברים ודואגת שהילדים הקטנים יבינו את העלילה. זאת נוסף על תפאורה ססגונית, תלבושות פשוטות (שמאפשרות לילדים להשתמש בדמיונם), רקדנים ומוזיקה. כל אלו יחד יוצרים קסם בימתי המתאים לכל המשפחה.

זהו מופע שמח ומלא קצב וקסם, המשלב מחול, מוזיקה ותיאטרון, על רקע תפאורה ייחודית ומעוררת השראה.

ג', 2.5, 17:30. בית שמואל. כניסה חופשית בהרשמה מראש. טל' 02-6203555. www.beitshmuel.co.il/he-il.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר