ישראגז בגילה (צילום: פרטי)
ישראגז בגילה (צילום: פרטי)

"בניינים שלמים מנותקים מגז בשכונת גילה" | מאות דיירים מתלוננים על שיבושים באספקת הגז

לצד התלונות על שיבושים באספקת המים בגילה - דיירים בשכונה מתלוננים על הפסקות ארוכות באספקת הגז לבישול: "הבעיה נמשכת למעלה מחודש, אנחנו כל יום חמישי נתקעים בבתים בלי גז"

פורסם בתאריך: 31.1.19 17:28

שיבושים קשים באספקת הגז בשכונת גילה בירושלים. לצד תלונות על שיבושים באספקת המים לחלק מדיירי השכונה – מאות דיירים בגילה מתלוננים כי כי בשבועות האחרונים הם סובלים משיבושים באספקת הגז לבישול.

"בדיוק בזמן הבישולים לשישי-שבת הגז אוזל", מתארת בשיחה עם "כל העיר", הדס תרזי תושבת השכונה, "הבעיה נמשכת למעלה מחודש. אנחנו כל יום חמישי נתקעים בבתים בלי גז מטעם חברת ישראגז. אני גרה ברחוב משה יוסטמן, בגילה, והבעיה לא רק בבניין אלא בעוד בניינים שלמים בשכונה שמנותקים מגז. ביום ראשון לבניין הסמוך אלינו, גם לא היה גז".


גילה (צילום: AHMAD GHARABLI אי־אף־פי)

גילה (צילום: AHMAD GHARABLI אי־אף־פי)




"בדרך כלל הגז אוזל ביום חמישי", מוסיפה ומספרת תרזי, "הבנתי מוועד הבית שישנם הרבה תושבים שמתלוננים על הגז ברחוב. הגז פועל ונכבה בזמן הבישולים. רק בשבוע שעבר לשכנה ממול נגמר הגז באמצע הבישולים, היא רצתה להמשיך לבשל אצלנו, אבל גם לנו אזל הגז".


 

תוכנית 'שעת חניה חינם' יוצאת לדרך: קופת עיריית ירושלים תספוג בשנה 25 מיליון שקלים


לדבריה, "כשאני מתקשרת לשירות לקוחות של ישראגז, אני מבקשת שמנהל יחזור אלי ולא חוזרים. התקשרתי ביום שישי שעבר. כמעט שבוע חלף ואף אחד לא טרח לחזור אלי. יש לציין, שבעבר המצב לא היה ככה, המצב נוצר לאחרונה ככה. הרבה לקוחות של החברה מאוכזבים ורוצים להתנתק מהם. גם באזורים אחרים בגילה יש בעיות עם החברה, זה לא רק אצלנו. ישנה תחושה כי הם מחכים עד הדקה ה-90 שכולם יתלוננו, ואז יבואו למלא גז. הם ממלאים ממש קצת גז, בחיים לא קרה לנו דבר כזה זה עובר כל גבול".


ישראגז בגילה (צילום: פרטי)

ישראגז בגילה (צילום: פרטי)


תגובות

מחברת ישראגז אופק נמסר: "ישראגז אופק היא חברה צעירה לאספקת גז לשימוש ביתי שחרתה על דגלה הוזלת מחירים ופתיחת שוק לרווחת הצרכן זה ששבוי בידי מונופול עשרות שנים. הצלחה זו של ישראגז גרמה לצמיחה מהירה בכמות צרכניה, ובתוך כשנה הוכפל מספר לקוחותינו. לאור הגידול, פנתה ישראגז אל משרד האנרגיה מבעוד מועד, להגדלת קצבת הגז אותה היא רשאית לספק לציבור צרכניה. בקשה זו אושרה על ידי מינהל הדלק במשרד האנרגיה שמסר לנו כי לבתי הזיקוק נמסרה הודעה בדבר אישור אספקת תוספת הגז לחברתנו. למרות זאת ולצערנו הרב, קבלת תוספת הגז מבתי הזיקוק התעכבה בשל סיבות שאינן תלויות בישראגז. ישראגז רואה חשיבות רבה בשירות הניתן ללקוחותיה, בשביעות רצונם ובקשר עמם, ותלונות שהועברו לישראגז טופלו במלוא הרצינות והמהירות. אנו מדגישים כי אספקת הגז הרציפה על ידי ישראגז חזרה להתבצע כסדרה".

ממשרד האנרגיה נמסר בתגובה: "משרד האנרגיה מצר על העובדה שחברת ישראגז לא נערכה כנדרש לאספקת הגז, ופועל במכלול האמצעים העומדים לרשותו על מנת לסייע ללקוחות ולחברה. המשרד מבקש להזכיר כי בשוק קיימים עשרות ספקי גז מורשים שמתוכם יכולים הלקוחות לבחור את ספק הגז הטוב עבורם. ככל שיש קשיים במעבר לספק גז אחר, ניתן לפנות למשרד".


"מצילים את עמק מוצא": החברה להגנת הטבע ועשרות פעילים הפגינו נגד בנייה והקמת חניון בפארק

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אסתר קרייזלמן

    השירות, המקצועיות של הטכנאים, הנהלת החברה ומטרתה להוזיל את יוקר המחייה! קרטלי הגז הם אלה שגרמו לעיכוב באספקה! לא ישראגז!

  2. תמיר

    בושה שהיתונאים מנפחים בעיות של אין גז רק בחברת ישראגז. אני לקוח סופרגז ושלושה ימים אין לי גז. ככה זה קרטל.

  3. יאיר

    אני לקוח אמישראגז , למה לא מדברים על זה שהותירו אותנו שלושה ימים בלי גז ועוד בשבת! מסריח מה שהולך בעיתונות.

  4. בן יהודה

    מצחיק לקרוא את התגובות פה שתומכות בישראגז – תכנסו לפייסבוק ותראו מאות פוסטים ואלפי תגובות בעניין ישראגז מכל רחבי ירושלים ואז תדעו איזה סוג חברה היא – על אני אמינות ושירותיות אל תבנו – גם אמון הציבור שללו מהם השבוע את תו אמון הציבור!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר