סניף סטארבקס בסן פרנסיסקו (צילום:Justin Sullivan Getty Images) Justin Sullivan Getty Images AFP)
סניף סטארבקס בסן פרנסיסקו (צילום:Justin Sullivan Getty Images) Justin Sullivan Getty Images AFP)

סניף סטארבקס בירושלים? הרשת גועשת – כל האמת סביב הפוסט הוויראלי

דף הפייסבוק של עיריית ירושלים פרסם לפני שעה קלה פוסט שבו נכתב כי בעוד חודש ייפתח בירושלים סניף של רשת הקפה הפופולארית סטארבקס - הפוסט גרם לסערה ברשת עם מאות שיתופים ולייקים. האם בעיריית ירושלים החליטו להקדים את ה-1 באפריל? ובכן, יש מצב

פורסם בתאריך: 31.3.19 10:42

לפני שעה קלה פורסם בדף הפייסבוק של עיריית ירושלים פוסט שמכריז בחגיגיות על פתיחת סניף סטארבקס בירושלים. הפוסט הפך לוויראלי תוך דקות – מאות שיתופים, לייקים ותגובות פורסמו לפוסט.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"פתחו יומנים: עוד חודש מהיום סניף ראשון של סטארבקס בג׳רוז!", כך נכתב בדף הפייסבוק של עיריית ירושלים. מאות הגיבו בהתלהבות לפוסט שמבשר על פתיחת סניף של רשת הקפה האהובה, ואף זה לא מנע מחלק מהגולשים כבר הכריז כי הוא מתכוון לעבור לגור בירושלים.


צילום מסך מתוך דף הפייסבוק של עיריית ירושלים

צילום מסך מתוך דף הפייסבוק של עיריית ירושלים

האם מדובר במתיחת 1 באפריל מוקדמת? מבדיקה שערך "כל העיר" עולה כי לא מתוכנן להיפתח סניף של סטארבקס בירושלים – ואכן מדובר במתיחת 1 באפריל מוקדמת.



כידוע, "סטארבקס" היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם – מטה החברה ממוקם בסיאטל, ארה"ב. לרשת למעלה מ-28,000 סניפים ברחבי העולם, כ-14,400 מתוכם פועלים בארה"ב.

הרשת ניסתה את מזלה בישראל לפני 18 שנה. ב-2001 פתחה סטארבקס חמישה סניפים בארץ, שפעלו בחברת דלק, אולם היוזמה לא הצליחה ותוך שנתיים הסניפים נסגרו. ישראלים וישראליות רבים שנוסעים לחו"ל לא מוותרים על חוויית הקפה ברשת סטארבקס.

עד שסטארבקס יפתחו סניף ירושלמי – בינתיים, נראה שזו עוד פעולה של צוות הניו מדיה של עיריית ירושלים שהופך פוסטים ברשת לוויראליים. כזכור, יום לאחר חגיגות השנה החדשה, ב-1.1.19, בעקבות פוסט בפייסבוק שהעלתה עיריית תל אביב: "עיריית ירושלים, ערה?", צוות הניו מדיה ענה במהרה: "מה קרה? קצת קר אז נזכרת בי?", מה שבין השאר הוביל לפוסט להיות ויראלי ברשת – גופים שונים הגיבו בפוסט, כולל דף הפייסבוק של "כל העיר" ירושלים.

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים – באגף הדוברות סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה כי מדובר במתיחת 1 באפריל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יודע דבר

    "שנחשב למשובח"…. יש להם קפה איום ונורא וזו אחת הסיבות שלא הצליחו הארץ…

  2. ישראל

    איך האמריקאים מסוגלים לקנות קפה בחנות אחרי שיצאו מהבית. זה נגד דרך הטבע. כנראה שנדפק להם הראש קולקטיבית אחרי מאה שנה של קפה דליל ודלוח מפרקולטור. אנחנו נמשיך לשתות קפה טעים וריחני בפיג'אמה בבית דבר ראשון.

  3. פנירי

    יש להם קפה דוחה, רק אמריקאים חסרי חוש טעם וריח מסוגלים לשתות אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר