צחי בזיז (צילום:פרטי)
צחי בזיז (צילום:פרטי)

צחי בזיז: "אני מרגיש בתוך חלום רע. פשוט לא מעכל"

יו"ר הפועל, שנמצאת בדרך לליגה א', מוסיף: "התאכזבתי מאוד מחלק מהשחקנים. כעת אני מחכה לנס, לא מאמין, רק מחכה"

פורסם בתאריך: 14.5.17 13:14

במחצית המשחק של הפועל נגד מכבי שעריים ביום שישי האחרון, כשהתוצאה כבר היתה 0:2 לשעריים, ירד מעוז סמיה הפצוע לחדר ההלבשה, וביקש מיוזמתו באופן ספונטני לדבר אל הלב של השחקנים. "אני יושב בצד ורואה אתכם, זה לא זה", אמר הקפטן וביקש: "תילחמו על הכבוד שלכם כשחקנים".

אבל גם הדברים הללו, כידוע, לא בדיוק עזרו. הפועל אמנם הצליחה לצמק את התוצאה, אך רשמה הפסד כואב וכעת, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, היא זקוקה לסוג של נס ביום שישי הקרוב – ניצחון נגד הפועל עפולה (16:00 בטדי) והפסד של הפועל נצרת עילית, שתארח במקביל את הפועל ראשון לציון, או הפסד של עירוני נשר, שתארח את מכבי שעריים (שכבר ירדה לליגה א') בהפרש מצטבר של ארבעה שערים כדי לשרוד בליגה הלאומית.

בשיחה עם "כל העיר" אומר היום (ראשון, 14.5) היו"ר צחי בזיז: "אני מרגיש בתוך חלום רע. פשוט לא מעכל. כל פעם שטיפה מצליחים להרים את המועדון הזה, אתה רואה קהל שחוזר, יש צבע ועניין, אנחנו בועטים בדלי. עם כל הכבוד לשעריים, ארבעה משחקים שיחקנו נגדם השנה כולל גביע הטוטו, הוצאנו נקודה אחת, עם עשרה שחקנים לא ניצחנו אותם בטדי, זה לא ייאמן. התאכזבתי מאוד מחלק מהשחקנים. כעת אני מחכה לנס, לא מאמין, רק מחכה".

עוד קודם לכן, באימון הבוקר, פנה בזיז לשחקנים ואמר להם: "חלקכם פשוט לא הגעתם למשחק. עשינו הכול, גם בשיחות אישיות, גם באסיפה הקבוצתית ביום חמישי, ניסינו ליצור מחויבות, וזה לא היה אצלכם. אין לי בעיה לעלות למשחק עם שחקן כמו יוסי ביטון, אחרי חודשיים שהוא לא מתאמן, כשהוא לא בריא, אבל משאיר על המגרש את הלב והנשמה, הבעיה שעלינו עם גם שחקנים לא מחויבים".

בהפועל זעמו בסוף השבוע על הבלם הניגרי אבונימה בוניפסה, כשעיקר הטענות הן שהוא לא רצה לשחק בשל ציפורן חודרנית בכף רגלו. הבלם, כך לטענת ראשי המועדון, אף שוחח על הדברים עם חלק מהשחקנים אך אלו לא עדכנו אף אחד ואבונימה עלה לשחק והיה אחראי להגנה החלשה ב־30 הדקות הראשונות, שבהן ספגה הקבוצה פעמיים, לפני שהוחלף בדקה ה־33.

"לא דיווחתם על זה שאבונימה לא מעוניין לקחת חלק במשחק הזה", הטיח בזיז בשחקנים בכעס גדול, "מה שלא הגיע לא אליי ולא למאמן, לא לאופיר עזו או לדודו סאסי וזה חמור מאוד, כי בבוקרו של המשחק, הבנאדם אומר לכם דבר כזה, זה דבר שצריך לעבור הלאה".

בהפועל, כאמור, זעמו על התנהגותו של הבלם ובמוצאי שבת הוא קיבל הודעה, דרך סוכנו דודו דהאן, שהוא משוחרר מהקבוצה לאלתר.

כעס גדול הפנו בהפועל גם לעברו של מוסא טראבין, שלא שיחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, אך לא טרח להגיע למשחק. טראבין, חשוב לציין, הושעה עד להודעה חדשה ולא צפוי לקחת חלק במשחק סיום העונה ביום שישי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר