תמונת הפגנה יוצאי אתיופיה (צילום: מתוך סרטון ההפגנה בכניסה לעיר, דוברות המשטרה)
תמונת הפגנה יוצאי אתיופיה (צילום: מתוך סרטון ההפגנה בכניסה לעיר, דוברות המשטרה)

כעת – הכניסה לעיר נחסמה לתנועה בשל הפגנת המחאה של יוצאי אתיופיה

עשרות מפגינים יוצאי אתיופיה מפגינים בשעה זאת בכניסה לעיר, זאת במחאה על הריגתו של הצעיר סלומון טקה ז"ל מירי שוטר בקרית חיים. ממשטרת ירושלים נמסר כי "צומת שז"ר-ירמיהו נחסם לתנועה; לנכנסים וליוצאים מירושלים מומלץ לבחור בדרכים חלופיות"

פורסם בתאריך: 2.7.19 18:20

הפגנות המחאה של יוצאי אתיופיה בשל הריגתו של סלומון טקה ז"ל לפני כשלושה ימים הגיעו גם לירושלים: לפני דקות אחדות החלו המפגינים לחסום את הכניסה לעיר בצומת שז"ר ירמיהו.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות מחאה המתקיימת כעת בכניסה לירושלים (גשר המיתרים), צומת הכבישים ירמיהו – שז"ר נחסם לתנועה ע"י המפגינים. בעקבות כך ישנם עומסי תנועה בכבישים המובילים לצומת. כוחות המשטרה פועלים להכווין התנועה לדרכים חלופיות".




במשטרה מציינים כי לנכנסים וליוצאים מירושלים מומלץ לבחור בדרכים חלופיות – כביש 9 (הארזים), כביש בגין וכביש 443. "ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות", מדגישים במשטרה, "ולהתעדכן באמצעות אפליקציית waze ובאמצעות מוקד המידע של המשטרה 110".

כידוע, החל משעות הבוקר מתקיימות ברחבי הארץ הפגנות מחאה של יוצאי העדה האתיופית וזאת בשל הריגתו של סלומון טקה ז"ל בן ה-18 מקרית חיים בידי קצין משטרה. המפגינים התאספו במוקדים שונים וגרמו לשיבושי תנועה בצירי תנועה מרכזיים. בעקבות המחאה באזור מחלף השלום וצומת קפלן שבתל אביב, המשטרה חסמה לתנועת כלי רכבת את דרך מנחם בין לצפון ולדרום, את רחוב קפלן בקטן שבין אבן גבירול למנחם בגין, וכן את רחוב גבעת התחמושת מיגאל אלון ועד למנחם בגין. כמו כן, כמו כן, נחסמו העליות לדרך השלום בנתיבי איילון לצפון ולדרום.
כעת, כאמור, הגיעה ההפגנה גם לירושלים כשצומת שז"ר-ירמיהו נחסמה לתנועה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לילי

    זאת לא מחאה, זאת התפרעות מסוכנת חסרת רסן וגבולות.
    מישהו צריך לשים סוף להתנהגות הפראית של פורעי החוק הללו, ויפה שעה קודם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר