אורי אלון, רמי מנדל (צילום: ניר קידר)
אורי אלון, רמי מנדל (צילום: ניר קידר)

הטור של רמי מנדל | להסתער על הצלחת

הפועל חייבת לעשות הכל כדי לסיים את העונה הרעה הזאת עם הפי אנד - וזה אומר להשאיר את צלחת האליפות בירושלים. וגם, ההברזה של ארגנטינה והכאוס ששוב השתלט על בית וגן

פורסם בתאריך: 10.6.18 13:59

ביום שלישי שעבר, כשיצאתי מהאולם בגן נר דקות ספורות אחרי שהפועל ניצחה את גלבוע גליל והבטיחה את מקומה בפיינל פור ועוד לפני שנכנסתי לרכב, הסבו חלק מאוהדי הפועל ירושלים את תשומת ליבי לציון של אורי אלון. "אחרי שרכשנו את הפועל היא כבר 5 שנים ברצף בפיינל פור וזה מוכיח עקביות״, צייץ בעל הבית של הפועל.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הדברים, חשוב לציין, הם אמת לאמיתה, אבל מבחינתי הם מסתירים עונה עגומה באירופה וגם בליגה הפועל ירושלים לא ממש הרשימה.

עכשיו בכל מקרה, חובת ההוכחה היא על השחקנים, שהצליחו למרות הפסד במשחק הראשון לנצח את גלבוע גליל בפלייאוף. לשחקנים יש כעת מספר ימי מנוחה, שאותם הם בוודאי יקדישו להכנה אינטנסיבית לקראת חצי גמר הפיינל פור מול הפועל חולון. וכך, עונה שהחלה בצורה רעה ונמשכה בצורה עגומה, יכולה להסתיים בהפי אנד כזה שיטביע את חותמה של הפועל ירושלים על הכדורסל הישראלי. כדי שזה יקרה, כמעט מיותר לציין, האדומים צריכים להביא לנו את הצלחת.

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

ההגעה של נבחרת ארגנטינה לירושלים התנפצה לכולם בפנים. בסופו של יום אסור לשכוח שארגנטינה אף פעם לא פרגנה לנו מבחינה פוליטית, וכולנו זוכרים ומכירים את ההיסטוריה. לכן הכניעה שלהם ללחץ הערבי הוא בבחינת עוד מאותו הדבר, ואני באופן אישי מאוד אשמח שגם בחודש הקרוב הם יחטפו בראש כמו שחטפו במונדיאל שעבר.

אלי אוחנה והבעלים אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה ואלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

בבית"ר ממשיך להיות עצוב. הדלת בבית וגן נפתחת ללא הפסקה ורק בכיוון אחד, ואחרי שאיתי שכטר עבר למכבי תל אביב ולבוריס קליימן הראו את הדרך החוצה, גם חן עזרא נפרד סופית וחתם בבאר שבע. הבעיה הגדולה היא שהיד עוד נטויה. עידן ורד במגעים עם מכבי תל אביב, אריק סאבו עם הפועל באר שבע, ז'אורז'יניו בדרך החוצה וגם מרסל הייסטר ואנטואן קונט היו שמחים לעזוב. וכמובן שישנו גם את קלאודמיר, ממצטייני העונה האחרונה, שעדיין מחכה למימוש האופציה שיש לבית"ר עליו, דבר שהסיכוי שיקרה נמוך ביותר. וכך, לפחות מחצית משחקני ההרכב בעונה שעברה לא ישחקו כאן בעונה הבאה ונראה שבית"ר בדרך לעונה קשה.

בינתיים, בבית וגן מחפשים מחליפים זולים וסומכים על סוכן השחקנים (והמאמנים) דודו דאהן, שאחרי שהנחית בבית"ר את גיא לוזון הוא גם מינה את עוזרו דוד מרטן.

[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר