מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

בית שמש: תושב העיר נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה בילדה בתוך מעלית – "הגיעה בוכה ומבוהלת"

משטרת בית שמש עצרה בתחילת השבוע צעיר בן 26, תושב העיר, בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה במעלית של בניין מגורים; החשוד שוחרר למעצר בית

פורסם בתאריך: 4.3.21 07:38

תושב בית שמש, בן 26, נעצר בתחילת השבוע בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 בעת שהיו במעלית של בניין. הוא שוחרר למעצר בית לאחר ששהה במעצר במשך שלושה ימים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במהלך הדיון להארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ב אבי שבתאי כי אביה של הילדה הגיש תלונה במשטרה לאחר שהבת שלו "נכנסה בוכה ומבוהלת וסיפרה כי גבר זר עלה איתה במעלית, אמר לה שיש לה לכלוך בחצאית, אחז בירך שלה בשתי כפות ידיו, והחל משפשף את הירך", בהמשך, כך מתאר נציג המשטרה, הילדה, "צעקב וברחה, לטענת המתלונן, החשוד ברח מהמקום ורץ לכיוון הרכב, האב צילם את הרכב ואת החשוד, והוא אותר".

במהלך החקירה של החשוד במשטרה, הוא הודה במיוחס לו וטען כי "ראה את הילדה עם לכלוך בחצאית ושפשף את הלכלוך", בהמשך, לטענת רס"ב שבתאי, סיפק החשוד הסבר נוסף למעשיו ואמר כי הוא "נגע לילדה בירך ומשך בגרביים, פירט את הצורך שלו למשוך בגרביים דבר שגורם לו לגירוי תחושתי ולא מיני".

בתום הדיון הורה שופט בית משפט השלום בירושלים אלעד לנג על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימים לצורך סיום פעולות חקירת האירוע על ידי המשטרה. אתמול, רביעי, הורה השופט לנג לשחרר את החשוד למעצר בית של שישה ימים בלבד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר