אינסטלטורים בירושלים. כל מה שחשוב לדעת | צילום: אילוסטרציה
אינסטלטור

הבית שלכם מוצף? בחרו רק את האינסטלטורים המומלצים בירושלים

יש לכם סתימה בבית? אולי נזילה מהצנרת? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נסייע לכם להזמין אינסטלטור בירושלים בראש שקט.

פורסם בתאריך: 20.7.21 10:39

איך בוחרים אינסטלטור?

לפני שאתם ממהרים להזמין אינסטלטור בירושלים, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת והביקורות עליו. אתם צריכים לוודא שהאינסטלטור שאתם מזמינים הוא אינסטלטור אמין, מקצועי, כזה שעומד בזמנים, מבצע עבודה מקצועית ולא פחות חשוב, גובה מחיר הוגן על העבודה. במידה ואתם מרגישים שהביקורות שאתם קוראים על האינסטלטור הן מעורבות, אנחנו ממליצים לכם להמשיך אחר החיפושים.

ודאו שלאינסטלטור שאתם מזמינים יש ניסיון קודם בעבודה שאתם צריכים שהוא יבצע. אז אם מדובר בעבודה פשוטה כמו פתיחת סתימה בכיור, אין לכם מה לדאוג כל כך. אך במקרים בהם אתם צריכים להזמין את האינסטלטור לטובת החלפה קומפלט של הצנרת או אפילו איתור נזילה עם מצלמה תרמית, עליכם לוודא שיש לו מספיק ניסיון על מנת לבצע את העבודה על הצד המקצועי ביותר.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור?

בצעו סקר שוק ובדקו מה המחירים המקובלים על העבודה שאתם צריכים שהאינסטלטור יבצע עבורכם. כמובן שלכל עבודה ולכל אינסטלטור בירושלים יש את התעריף שלו ועדיין, כיום יש מספיק מחירונים בשטח המציגים את העלות המקובלת על עבודות נפוצות בתחום, כמו פתיחת סתימה או תיקון נזילה. במידה ומדובר בעבודה גדולה כמו החלפת צנרת בבית, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. בדקו שהצעת המחיר שאתם מקבלים היא הצעת מחיר מפורטת ומקצועית ובמידה ולא, אל תסגרו עם האינסטלטור.

מתי כדאי להזמין אינסטלטור בירושלים?

במידה ואתם לא סובלים מתקלת חירום בבית, כמו פיצוץ בצינור או סתימה באמבטיה היחידה שיש לכם בבית, אנחנו ממליצים לכם להזמין את האינסטלטור בשעות העבודה המקובלות. במידה ותצטרכו להזמין אותו בשעות הלילה, שבת או חג, דעו שהוא יהיה רשאי לגבות מכם אפילו 200% ביחס לעלות הרגילה, קחו זאת בחשבון. בכל אופן, לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור ודאו איתו מה העלות על העבודה ומה עשוי לייקר אותה.

איך אינסטלטור מקצועי יבצע את העבודה?

במידה ויש לכם סתימה בכיור, באמבטיה או באסלה, האינסטלטור ינסה לפתוח אותה באמצעות קפיץ מיוחד לפתיחת סתימות. במידה ומדובר בסתימה סטנדרטית ולא מורכבת במיוחד, כל אינסטלטור מומלץ בירושלים יוכל לפתוח לכם אותה בתוך מספר דקות. אולם, במידה ומדובר בסתימה מורכבת בעומק הצנרת, האינסטלטור יצטרך להשתמש בספירלה חשמלית או אפילו לשטוף את הקו באמצעות לחץ מים.

במידה ויש לכם נזילה מצנרת האינסטלציה הסמויה בבית, האינסטלטור יצטרך לאתר אותה תחילה באמצעות מצלמה תרמית ורק לאחר מכן לבצע את התיקון. הוא יצטרך לשבור את הקיר במקום המדויק של הכשל בצנרת, לבצע תיקון מקומי ולסגור את הקיר. מדובר בעבודה מורכבת ובמידה ואתם מזמינים אינסטלטור בירושלים לעבודה כזו, ודאו שהוא לא פחות ממקצוען בתחום.


תוכן שיווקי


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר