ניקוי וחידוש רהיטים | צילום: אילוסטרציה
ניקוי וחידוש רהיטים | צילום: אילוסטרציה

עוברים דירה? כדאי שתזמינו ניקיון מקצועי לרהיטים שלכם

אם חשבתם לזרוק או למסור את הספה הישנה, או את המיטה שעמדה במשך חודשים ארוכים במחסן, כדאי לכם לחשוב שוב. ניתן לנקות רהיטים גם כשהרהיט נראה "אבוד"

פורסם בתאריך: 3.8.21 17:06

מעבר דירה הוא הזדמנות מצוינת להעניק טיפול יסודי לכל הריהוט שהוזנח לאורך השנים. גם אם אתם עומדים להתגורר בדירה חדשה לחלוטין, הריהוט הוותיק יעבור אתכם, לכל הפחות מרבית הפריטים – לכן מוטב לבדוק לעומק את התקינות של המיטות, הספות, הכורסאות והשולחנות ולוודא שהם יהיו שימושיים גם בכתובת הבאה שלכם. כחלק מהבדיקות הללו, מומלץ להעניק ניקוי יסודי לכל אותם רהיטים הכוללים טקסטיל וכריות רכות, כיוון שגם כאשר הם נראים חדשים – הם עלולים להכיל בתוכם לא מעט לכלוך.

איזה ריהוט כדאי לנקות באופן יסודי לפני מעבר הדירה?

ישנם פריטים שאתם בוודאי כמעט שלא מזיזים, או נוגעים בהם, בתוך הדירה: אלו יכולים להיות רהיטים כמו ספה בסלון, כורסה כבדה ונוחה או המיטות. ייתכן שמדי פעם אתם שואבים את האבק ומחליפים מצעים, אבל בפועל ניקוי ספות וכסאות לא באמת "עושה את העבודה" בצורה שכזאת: הלכלוך מוסר מן הרהיט ברמה שטחית בלבד, מה שאומר שהחיידקים שהצטברו בתוכו – נותרים שם.

כשמדובר בריהוט ש"שכב" במחסן, המצב עלול להיות חמור עוד יותר: האבק המצטבר, הלחות ובמקרים חמורים אפילו העובש, גורמים לציוד הזה להתיישן במהירות. אתם בוודאי לא רוצים לגלות ברגע האחרון, רגע לפני שמעמיסים את הספה הישנה מהמחסן אל המשאית של חברת ההובלה, שהיא כלל לא שימושית עבורכם אלא מלוכלכת מדי ברמה שלא ניתן להכניס הביתה. רהיטים כאלה, חובה לנקות לעומק לפני המעבר, על מנת להשמיש אותם ולשמרם באופן המיטבי.

איך מתבצע תהליך הניקוי המקצועי?

אם חשבתם לזרוק או למסור את הספה הישנה, או את המיטה שעמדה במשך חודשים ארוכים במחסן, כדאי לכם לחשוב שוב. רבים אינם יודעים זאת, אבל ניתן לנקות רהיטים ולבצע ניקוי ספות גם כשהרהיט עצמו נראה "אבוד", משמע שלא כדאי להרים ידיים, להתייאש ולהניח בפח את הפריטים ישנים. תמיד כדאי לתת להם הזדמנות נוספות ולנסות לחדש אותם באמצעות ניקיון יסודי, שבאמת מסיר את החיידקים והבקטריות, מרענן את הרהיט ועשוי להעניק לו מראה חדש לגמרי.

ניקוי ספות מקצועי מתבצע בעזרת מכשור ייעודי, אותו מפעילים מומחים לניקיון של ריהוט וטקסטיל. בהתאם לסוג הריפוד או הכיסוי – ייעשה שימוש בחומרי ניקיון וחיטוי, אשר ישמידו את החיידקים, הלכלוך והבטריות ובו בעת גם ישמרו על הבד עצמו. הרהיט בעצם "חוזר לעצמו" ומקבל חיים חדשים.

לאחר מעבר הדירה – איך שומרים על הציוד נקי לאורך זמן?

לפני מעבר הדירה וגם לאחריו, מוטב להזמין באופן קבוע שירותי ניקיון מקצועיים, עבור הרהיטים ופריטי הטקסטיל בבית: ניקוי ספות מכל סוג – כותנה, עור או בד סינטטי- וגם ניקיון של מזרונים, שטיחים וכורסאות, הם המומחיות שלנו במאסטר קלין. אנו מעניקים שירות עד הבית, לנוחיות מרבית של הלקוחות וכדי לעזור להם לעבור לדירה החדשה שלהם, כשכל הציוד שברשותם נראה נהדר.

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר