ביומד הדסה (צילום: תומר פדר)
ביומד הדסה (צילום: תומר פדר)

הדסה: נחנך מתחם ביומד לחברות סטארטאפ בתחום הרפואה

על הקמת המתחם, הראשון מסוגו בישראל, אמונה קבוצת LR בשיתוף המרכז הרפואי הדסה עין כרם. שטחו של המתחם כ-1,300 מ"ר והוא נועד להכיל 50-40 חברות הזנק

פורסם בתאריך: 21.6.18 19:23

קבוצת LR מקימה והמרכז הרפואי הדסה עין כרם חנכו ביום שלישי האחרון, 19.6, מרכז ביומד ראשון מסוגו בישראל – BIOHOUSE – מתחם חדשנות ופיתוח לחברות הזנק בתחומי הרפואה והביוטכנולוגיה.



יצוין כי המתחם בהדסה הוא רק הראשון מבין מתחמים נוספים שתקים קבוצת LR בהשקעה כוללת של 50 מיליון שקלים. מתחמי ביומד נוספים יוקמו בהמשך במרכזים רפואיים נוספים בארץ, בהם רמב"ם בחיפה. בקבוצת LR מציינים כי מו"מ מתנהל בימים אלה גם מול בית החולים בילינסון.

"המתחמים יוקמו במרכזים רפואיים מובילים וישמשו חברות בשלבים שונים כבסיס ובית למחקר ופיתוח, בדיקות היתכנות, פיתוח עסקי וגיוס הון", מדגישים בקבוצת LR. "ה-BIOHOUSE יסייע לחברות לקדם ולייעל את הפיתוח במסגרת סל שירותים מקצועיים מגוונים, וליצור שותפויות משמעותיות עם מגוון משקיעים וחברות מובילות בתעשייה, בארץ ובעולם תוך כדי יצירת אקו-סיסטם במתחמים הרפואיים".

שטחו של המתחם שנחנך השבוע בהדסה הוא 1,300 מ"ר, כשבהדסה ובקבוצת LR מציינים כי הוא נועד להכיל 50-40 חברות הזנק מתחומי המכשור הרפואי, בריאות דיגיטלית (Digital Health) וביוטכנולוגיה. כמו כן, יפעל במתחם אקסלרטור של הדסה.

"לא במקרה הדסה נבחרה להיות מרכז החדשנות הרפואית ומתחם העבודה הראשון נפתח בהדסה", מציין מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין. "הדסה מציעה לחוקרים ולממציאים לא רק את סביבת העבודה האופטימלית עבורם אלא שיתוף פעולה מלא וחונכות של טובי החוקרים והרופאים מכל תחומי הרפואה והמחקר. כבר היום מובילה הדסה את בית החולים הדיגיטלי הצמא לפיתוחים עתידיים".

"תעשיית הטכנולוגיה ברפואה עוברת שינויים דרמטיים", מוסיפים בקבוצת LR. "BIOHOUSE תספק לחברות סביבה מקצועית עדכנית ומחוברת לשוק וכן אפשרויות לשיתוף פעולה מעמיק ומשמעותי עם שותפים שונים. המתחמים ישלבו חללי עבודה משותפים עם תשתיות עשירות לפיתוח אבטיפוס רפואי, כמו גם שירותים שונים".

יקי זינגר, מייסד BIOHOUSE, מדגיש כי ״קיים צורך אמיתי בעולם היזמות הטכנולוגית בתחום הרפואה, בכל הקשור ליצירת גישה למובילי השוק, תכנון ויצירת אבטיפוס, ניסויים, מחקר, פתוח והשקעות ממוקדות בתחום.

BIOHOUSE מגייסת את כלל משאביה על מנת לתת מענה לצורך זה, לאתר ולתמוך בסטארטאפים המבטיחים ביותר בסביבת תוכן זה בישראל ובעולם״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר