סמוך לאתר הבנייה בנוה יעקב שבו צנח הפועל למוות (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
סמוך לאתר בנייה בנווה יעקב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונת עבודה קטלנית בנוה יעקב: פועל נפל מגובה ונהרג

הפועל, כבן 60, נפל מגובה באתר בנייה ברחוב משה סנה בנוה יעקב. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 28.11.19 13:53

פועל באתר בנייה צנח מגובה ונהרג באתר בנייה בשכונת נוה יעקב. במד"א מציינים כי הצוות הרפואי מצא את הפועל, כבן 60, ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותו. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

ממד"א נמסר: "בשעה 13:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב משה סנה בירושלים חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים במקום על גבר בשנות ה-60 לחייו, ללא סימני חיים, וקובעים את מותו".

פרמדיק מד"א יעקב ורטהיימר מספר: "כשהגענו למקום ראינו מבנה עם פיגומים, כשבגינה בסמוך שוכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יוסף אזרחי, חובש באיחוד הצלה, מוסיף ומתאר: ""כשהגענו למקום נתקלנו בפועל שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי הפועלים הוא נהרג כתוצאה מנפילה מפיגום עליו עבד בקומה השלישית של מבנה בו מתקיימות תוספות בנייה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לשכונת פסגת זאב בעקבות דיווח על פועל שנפל מגובה ומותו נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות מותו".

אלכסנדר סופר, מתנדב זק"א ירושלים, מוסר כי "מדובר בבנין מגורים שבגג הבנין בקומה הרביעית עסקו הפועלים בבניית פיגום לתוספת בניה, כשהגעתי למקום ראיתי בצד הבנין פועל בן 65 שכוב ללא הכרה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית לאחר שככה״נ עמד על הפיגום והקרקע נשמטה תחתיו, צוותי מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בכבוד המת בזירה. נסיבות המקרה נחקרות על ידי המשטרה".


פועל נפל מגובה באתר בנייה בנוה יעקב (צילום: זק"א)

(צילום: זק"א)


כידוע, התאונות באתרי בנייה ברחבי הארץ הפכו למכת מדינה. בחודש פברואר השנה פועל נפל ממרפסת הקומה השישית באתר בנייה ברחוב הנביאים במרכז העיר ירושלים, ונפצע אנושות, לאחר פעולות החייאה שנמשכו גם בבית החולים הדסה הוא נפטר מפצעיו. בחודש יולי השנה פועל בן 17 באום טובא נהרג בעקבות התהפכות מלגזה. פרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה – הפועל נמצא ללא רוח חיים, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר