סטודיו מטי (צילום: יח"צ)
מטי מועדוני כושר (צילום: יח"צ)

בעלת מועדון הכושר מטי הדר ל"כל העיר": "עושים הכל כדי לאתר את מי שנכח ליד חולת הקורונה"

אחרי דיווח משרד הבריאות על חולה בקורונה ששהה במועדון הכושר מטי בתלפיות, מספרת בשיחה עם "כל העיר" בעלי הרשת מטי אריאל: "חסרים לנו פרטים; אנחנו מנסים לברר במשרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 23.3.20 13:38

הלילה פורסם כי חולה בקורונה שהתה ביום חמישי, 12.3, בין השעות 19:30-18:00, בחדר הכושר מטי, שבקניון הדר בתלפיות. מאז הודעת משרד הבריאות מספרים במועדון הכושר מטי כי הם מנסים לדלות פרטים נוספים על החולה, על מנת להודיע למתאמנים ששהו באותה השעה בחדר הכושר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"ראינו אתמול בלילה את הדיווח של משרד הבריאות, ומהיום בבוקר אנחנו מנסים לברר פרטים סביב חולה הקורונה", מספרת בשיחה עם "כל העיר" מטי אריאל, מבעלי רשת מועדוני הכושר מטי. "אנחנו מנסים להגיע לגורמים במשרד הבריאות על מנת לדעת יותר פרטים כי לא קיבלנו הודעה רשמית – ראינו את ההודעה בפרסומים הרגילים. חסרים לנו פרטים ואנחנו לא יודעים את מספר החולה, באיזה קומה היא היתה בחדר הכושר בסניף מטי הדר. צריך להבין שלא מדובר כאן על להוציא לבידוד רק את העובדים אלא גם את המנויים ששהו באותו הזמן במקום, אבל אין לנו מספיק פרטים".


מטי אריאל (צילום: יח"צ)

מטי אריאל (צילום: יח"צ)


"אם היה לנו מספר חולה מיד היינו מזהים במי מדובר", מדגישה ומוסיפה אריאל. "במקביל הוצאנו את הרשימה של הלקוחות שהיו בשתי הקומות שלנו בשעות האלה, וברגע שנדע שזה מידע מאומת נשלח להם הודעות, על מנת לא ליצור היסטריה סתם. דבר נוסף שעשינו – ביקשנו מהעובדים שהיו במקום להוריד את אפליקציית מגן של משרד הבריאות שמתריעה אם הם נכחו ליד חולה קורונה – אנחנו עושים את כל הצעדים הנדרשים כדי לאתר את מי שנכח ליד חולת הקורונה בחדר הכושר, וגם הצוותים שלנו מעודכנים, ונעדכן בהתאם".

אריאל מוסיפה ואומרת כי מאז הנחיית משרד הבריאות לסגור את חדרי הכושר, הם עצרו את כל התשלומים של המנויים, למעשה אף אחד מהמתאמנים לא משלם עבור האימונים.

"אנחנו סגרנו את כל 6 הסניפים שלנו, והוצאנו את העובדים שלנו לחל"ת", מציינת אריאל. "עצרנו את כל התשלומים ללקוחות שלנו וביטלנו הוראות קבע. כרגע, אנחנו נותנים בהתנדבות דרך הפייסבוק שיעורים למתאמנים שלנו על מנת שימשיכו לשמור על כושר. אנחנו בהפסדים קשים מאוד עכשיו, נאלצנו לשלם את השכירות של החודש הקודם מכיוון שלא הסכימו לוותר על תשלומי השכירות. נקווה שנחזור לשגרה במהרה וזה יגמר מהר".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר