הכלב פרי (צילום: ראקי בארון)
הכלב פרי (צילום: ראקי בארון)

עוד הוכחה לאהבה לידידו הטוב של האדם: המבצע לאיתור הכלב פרי

4 שנים לאחר שהלך לאיבוד מפנסיון בו היה בהשגחה, דף פייסבוק חדש נפתח במטרה להשיב הביתה את פרי הכלב האבוד. בני המשפחה מספרים: "בן בית לא זורקים ולא שוכחים"

פורסם בתאריך: 24.12.20 09:57

כמעט ארבע שנים חלפו מאז שפרי, כלב רועים בן 12, ברח מפנסיון ליד נמל התעופה בן גוריון שבו היה בהשגחה, ומאז לא שב הביתה. ראקי בארון, הבעלים של פרי, החליטה לעשות כל שביכולתה כדי לגלות מה עלה בגורלו.

במקביל לחיפושים רבים שנערכו אחריו, בימים האחרונים נפתח בפייסבוק דף "הכלב פרי אבד", אליו הצטרפו אלפים במטרה לנסות ולאתר את הכלב או לפחות לגלות מה קרה לו. כדי להגדיל את הסיכויים למצוא אותו לבסוף, הציעה המשפחה פרס בסך כ-20,000 שקלים למי שיוכל להשיב את פרי הביתה.



בשיחה עם "כל העיר", בארון מספרת על השתלשלות האירועים: "היינו בחו"ל באותו זמן וקיבלנו את הידיעה אחר הצהריים. לקחנו מטוס והשארנו הכל שם. חיפשנו בלי הפסקה לפחות שנה. חיפשנו בשדות, חילקנו חצי מיליון פלאיירים לתיבות דואר ואפילו עליתי על מסוק לגובה של 400 מטר. מאוחר יותר גם שמתי שלט גדול של פרי בכביש איילון".

למה החלטתם להציע פרס כספי?

"בהתחלה לא חשבנו על זה, אבל אחרי כמה זמן הבנו שיש אנשים שלא מתים על חיות ורצינו להרחיב את מעגל המחפשים. זה נועד לפתוח יותר עיניים. יותר ממיליון אנשים נכנסו לדף אחרי ההכרזה על הפרס, וקיבלתי טלפונים מדי יום במשך שלוש שנים מאנשים שחשבו שראו אותו".

מה מניע אתכם להמשיך במאמצים אחרי כל כך הרבה זמן?

"אנחנו מעוניינים להעביר מסר חינוכי של ערבות הדדית והבנה שבן בית לא זורקים ולא שוכחים. כלב זה נשמה, והנשמה הזו אולי חיה וסובלת ברגעים אלו. אני חושבת שכל אחד צריך להתנהג כמונו".

בארון מוסיפה גם כי כי תמשיך במאמצים לאיתורו של פרי כל עוד קיים סיכוי שהוא בחיים. היא מתעקשת: "אנחנו לא יכולים לוותר. יש מלא אנשים מקסימים ואכפתיים. אפשר לבכות ממה שהם כותבים לנו. יש אנשים יוצאים מן הכלל, וכאשר יש מטרה משותפת ו'נקייה' – הם מתגייסים למענה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי

    נגמרו הנושאים למערכת כל העיר ?!
    אם כבר , תעשו כתבה על 2 הנעדרים בעזה

  2. דנה

    מה לגבי שבב היה לו ? נקווה שימצא מהר נראה כלב מקסים חזק ואמץ !!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר