הלל ביטון-רוזן (צילום: שלומי כהן, ערוץ 20)
הלל ביטון רוזן (צילום: שלומי כהן | באדיבות ערוץ 20)

ממנהל מסעדות למגיש בערוץ 20: סיפורו של הלל ביטון רוזן מירושלים

ראיון מיוחד עם הלל ביטון רוזן, כתב בכיר לענייני צבא וביטחון ומגיש בערוץ 20, על המעבר לאפיק 14 בעוד כחודש, על הדרך שעשה מעולם האוכל לעולם התקשורת ועל התגובות שהוא מקבל מתושבי ירושלים: "אני מכור לעיר הזאת ובעיקר לאנשים שבה"

פורסם בתאריך: 24.10.21 14:37

לפני כשלושה חודשים אישרה מועצת הרשות השנייה את זכייתו של ערוץ 20 במכרז על אפיק 14 בשלט. הזכייה במכרז כוללת את השידור באפיק 14, שכזכור נכבה לאחר מיזוג ערוץ 10 עם רשת. לקראת המעבר, שצפוי להיות בנר הראשון של חנוכה (28.11.21), בערוץ מתכננים לשדרג את השידורים ולצרף אנשי תקשורת נוספים, זאת על מנת לנסות ולעמוד בסטנדרטים של המתחרים. בראיון מיוחד ל"כל העיר" מספר הלל ביטון רוזן, כתב בכיר לענייני צבא וביטחון ומגיש בערוץ 20, איך בערוץ נערכים למעבר המיוחל, מהי עבורו ירושלים, והדרך שעשה מעולם האוכל לעולם התקשורת.

"ערוץ 20 מאוד מתפתח בתקופה האחרונה לקראת המעבר לערוץ 14. ניתן להרגיש את זה בהרבה מאוד אספקטים, בעיקר מהתגובות שמקבלים בשטח", אומר ביטון רוזן ומשתף כי "אין דבר יותר מרגש ומספק מזה שעוצרים אותך ברחוב ומחמיאים לך על העבודה שלך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כיצד נערכים בערוץ לקראת המעבר לאפיק 14? "ערוץ 20 שילם לא מעט כסף במכרז למעבר לאפיק 14, וזה לדעתי מראה על הרצינות והנחישות שלנו להיות אחד מארבעת הערוצים המובילים בישראל גם בפן המספרי והסדר בשלט והטלוויזיה. לערוץ 20 יש רישיון לשדר חדשות כבר תקופה לא מבוטלת, בדיוק כמו למתחריו, והדרך אליה הוא צועד במעבר לערוץ 14 הקרב ובא זה הפיכה לערוץ החדשות של ישראל. כבר היום הערוץ משדר שידורים חיים ללא הפסקה מ-07:00 ועד ל-23:45, אין אף ערוץ שמתקרב לזה היום בישראל. אנחנו תמיד באוויר, תמיד ראשונים לדווח בכל אירוע, ובמעבר ל-14 זה רק יגדל, יתעצם וישתפר. אזרחי ישראל יקבלו מוצר טלוויזיוני שהם לא חוו עדיין, אני באופן אישי מלא בציפייה ובטוח שנהיה שובר שוויון בתחום החדשות והאקטואליה".

ביטון רוזן, 30, תושב ירושלים, שמתגורר בשכונת רחביה, הוא כתב בכיר לענייני צבא וביטחון בערוץ 20 ומגיש את "חדשות הלילה" בחמישי ואת מהדורת החדשות במוצאי שבת – "שבוע טוב ישראל". במהלך שנת 2015 הוא נבחר ליו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית הדסה למשך שנתיים, ושימש כחבר נשיאות התאחדות הסטודנטים ונציג מטעם הארגון בוועד המנהל של עמותת "איסתא ליינס". לפני שנכנס לעולם התקשורת והפך לעיתונאי מוכר, הוא ניהל במשך מספר שנים שתי מסעדות מוכרות בעיר – את ה"ג'קו סטריט" ואת ה"וופל פקטורי" בסינמה סיטי.

"מאז ומעולם אהבתי כל מה שקשור באוכל, ויתרה מכך – מאוד אהבתי ועדיין אוהב את המסעדות הירושלמיות", מספר ביטון רוזן וממשיך: "כאחד שפוקד אותן לא מעט, את המפגש הראשון שלי עם האוכל של הג׳קו סטריט קשה לי לשכוח – נכנסתי בשעת לילה למסעדה, עוד כשהייתה במיקומה הישן ברחוב השקמה, והתפעלתי מהטעמים המיוחדים והמדויקים לצד האווירה השמחה והאותנטית. לימים, כשהתברר לי דרך חברים משותפים שמחפשים שם מנהל, מבחינתי זאת הייתה הזדמנות לעבוד במקום שאני קודם כל מאוד מאמין בו ובמה שהוא מוכר לקהל לקוחותיו, כלקוח שלו בעצמי. נהניתי שם בכל רגע. לגבי הוופל פקטורי, רק לפני שבועיים בחרתי לחגוג שם לאימי את יום הולדתה ה-60. מדובר במקום פחות סוער מהג׳קו, אבל זאת אחת המסעדות היחידות שאני מכיר שכל אדם, בכל גיל, יכול למצוא שם יותר ממנה אחת שהוא ייהנה לאכול אותה. המסעדה הזאת היא תעודת ביטוח לחיך הישראלי".

איך עשית את המעבר מתחום המזון לעולם התקשורת?
"העבודה בתחום המזון, במיוחד במקומות שהעבודה נכנסת לשעות מאוחרות, לא פשוטה פיזית ובעיקר מנטאלית. מהצד זה נראה שיש מנהל שעומד ומחלק הוראות, ומדי פעם ניגש ומחייך לסועדים, אך העבודה מאחורי הקלעים קשה וסזיפית. כאשר הרגשתי תחושת מיצוי, לקחתי לעצמי זמן למחשבה, ולאחר לבטים רבים ושיחות עמוקות עם חברי הטוב והמנטור שלי בעולם התקשורת, בועז גולן, החלטתי לנסות ולהיכנס לעולם התקשורת. בהתחלה נכנסתי לתפקיד יחסית מצומצם ככתב ועורך חדשות בדיגיטל של הערוץ 20, ולשמחתי תוך תקופה קצרה עברתי להיות כתב כללי שעובד בעיקר בשטח. משם ידעתי שזאת ההזדמנות שלי אם אני רוצה להצליח כעיתונאי, ועד היום אני מודה על הזכות וההזדמנות שקיבלתי ומשתדל להשתפר ולהצליח יותר".


הלל ביטון-רוזן (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס | באדיבות ערוץ 20 )

הלל ביטון רוזן (צילום: תומר שלום סטודיו תומאס | באדיבות ערוץ 20 )


רבים מתושבי ירושלים מזוהים עם הערוץ – האם התגובות שלהם חיוביות?
"תראה, הירושלמים בעיניי הם תרכיז הישראליות – דוקרים מבחוץ ומתוקים מבפנים. אני מכור לעיר הזאת ובעיקר לאנשים שבה. כאשר עוצרים אותי ברחוב ומתחילים לשוחח איתי על נתניהו ובנט, זה עושה לי את היום. אם הם מרגישים לא בנוח להתקרב ולדבר זה היה מאוד מאכזב אותי, אך לשמחתי במרבית המקרים זה בדיוק ההפך".
"היו ימים בהם לא מעט אנשים דאגו להגיד לי שאני לא במקצוע הנכון, שכדאי לי לנסות דברים אחרים, לא רק בעולם התקשורת", מוסיף ביטון רוזן ומסכם כי "המסר שלי לילדים החולמים, לצעירים המבולבלים וגם למבוגרים יותר, שרוצים לכבוש יעד מסוים אבל נתקלים בקושי, הוא לכו עם הלב ועם האמונה בצדקת הדרך. בטווח הארוך אם תדבקו במטרה, אף אחד לא יוכל לעצור אתכם. תישארו עם הראש למעלה גם כשגל גדול יגיע לכסות אתכם".

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחחחח מי ישמע.. איזה פריצת דרך מטאורית.. עילג, בור, ומי בכלל צופה בעולב הזה..?

  2. שיר

    ממש אוהבת לראות ערוץ 20 והיום רואה רק את החדשות שלהם , חדשות אמתיות ולא שטיפת מוח של השמאל כמו בערוצי 12 13 ו11. הלל רוזן ביטון ממש מקצועי ונותן מידע באופן עמוק ומענין
    ממליצה חכולם לעבור לערוץ 20 בקרוב 14
    בהצלחה רבה.

  3. אור

    אחחה ערוץ ערוץ 20/14
    אחלה חדשות הלל ביטון רוזן אוהבים אותך שדרן מקצועי ורציני.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ערוץ 20 מאוד נעים לאןזן ולעין.אני מאוהבת בללי דרעי.מתוקה אמיתית ודעתנית לא רטנה.צופה אדוקה

  5. דינה שרביט אשדוד

    ערוץ 20 נעים לאוזן ולעין.אוהבת לצפות בפטריוטים.במיוחד בללי דרעי.היא מתוקה אמיתית ודעתנית לא קטנה.יישר כול למגי טביבי.מחזיקה שידור צהריים ביד רמה.הלל ביטון מוכשר.עלו והצליחו כולם.ליטל שמש איפה נעלמת?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר