פעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

סופ"ש מסוכן בכבישי ירושלים: נהיגה בגילופין, אי ציות לרמזור ושימוש בנייד

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 145 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נפסלו רישיונות נהיגה של 9 נהגים והושבתו 9 כלי רכב

פורסם בתאריך: 13.6.22 07:54

הסכנה בכבישים: בפעילות אכיפת עבירות תעבורה בירושלים שערכה משטרת ישראל במהלך סוף השבוע האחרון, נרשמו 145 דוחות תנועה, מתוכם נרשמו 16 דוחות בגין אי ציות לרמזור. בנוסף, נפסלו רישיונות נהיגה של 9 נהגים והושבתו 9 כלי רכב.

במשטרת ירושלים מציינים כי שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים המשיכו גם במהלך סוף השבוע האחרון, בפעילותם מצילת חיים ואכיפה כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה מסכנות חיים, כגון: נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים, אי ציות לרמזור, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ועבירות היסח דעת.

במהלך פעילות האכיפה, נרשמו 145 דוחות תנועה בגין עבירות תעבורה שונות, בהם 25 בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 19 דוחות בגין עקיפה שלא כחוק, ו-8 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל. נגד 6 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

כמו כן, במהלך סוף השבוע נפסלו רישיונותיהם של 9 נהגים, ו-9 כלי רכב הושבתו לאלתר ונגררו לאחר שימוע שערך קצין משטרה לנהגים שנתפסו בגין עבירות תעבורה חמורות.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך במאבק הנחוש בתאונות הדרכים תוך ביצוע בין היתר של פעילות אכיפה בלתי מתפשרת, בדגש לעבירות החמורות והמסכנות את חייו של ציבור משתמשי הדרך".

 

 


מחפשים פנטהאוזים עם נוף קסום? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר