מעצר החשוד שתכנן לבצע פיגוע בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר החשוד שתכנן לבצע פיגוע בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

"התעניין ברכישת m16" – מחבל נעצר לאחר שתכנן לבצע פיגוע בירושלים

המשטרה ושירות הביטחון הכללי חשפו ועצרו מחבל בחשד שתכנן לבצע פיגוע במרכז העיר. בפרשה נעצרו חשודים נוספים בעבירות של פעילות טרור והשתתפות בהפרות סדר אלימות

פורסם בתאריך: 25.8.22 15:53

מחוז ירושלים של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי חשפו ועצרו חשוד שתכנן לבצע פיגוע במרכז  ירושלים ומחר, שישי, צפוי נגדו כתב אישום. בפרשה נעצרו חשודים נוספים בעבירות של פעילות טרור והשתתפות בהפרות סדר אלימות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "לאחרונה החלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי, בעקבות אירועי הפרות סדר וטרור עממי שהתרחשו בחודשים האחרונים במזרח ירושלים, ובגין עבירות של התארגנות ופעילות בארגון טרור "כותלה אסלאמיה".

"בתאריך 23.7.22 הפכה החקירה גלויה עת נעצר אחד החשודים במהלך פעילות שבוצעה על ידי שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים ולוחמי מג"ב ובהמשך נעצרו חשודים נוספים. החקירה הובילה למעצרם של ארבעה חשודים תושבי שכונת ג'בל מוכבר בגילאי 18-20".

עוד נמסר כי "במסגרת החקירה שנוהלה בימ"ר ירושלים ובשב"כ, חשפו החוקרים כי אחד מהחשודים תכנן לבצע פיגוע במרכז העיר ירושלים, ובמקביל התעניין ברכישת נשק מסוג M16 בעלות כספית של עשרות אלפי שקלים, אולם בסופו של דבר מזימתו לא יצאה לפועל. בנוסף על פי החשד, ארבעת המעורבים השתתפו באירועי הפרות סדר שהיו במהלך החודשים האחרונים, וכללו יידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה ושיגור זיקוקין לעבר כוחות המשטרה שפעלו במזרח ירושלים.

"מעצר החשודים הוארך בבימ"ש מעת לעת לטובת מיצוי החקירה. בימים האחרונים, לאחר סיום פעולות החקירה נגד שניים מהחשודים (בהם אחד החשודים שתכנן לבצע פיגוע) וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע ומעצרם הוארך עד לתאריך 26.8 לטובת הגשת כתבי אישום על ידי הפרקליטות. כמו כן, מעצרם של שני החשודים הנוספים הוארך בבימ"ש וחקירתם נמשכת בחשד למעורבותם בפעילות טרור שכללה השלכת בקבוקי תבערה לעבר בתי מגורים והפרות סדר שהתרחשו כאמור".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד פעילי טרור ומפרי סדר אלימים בכל הכלים והאמצעים שברשותם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר