(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)
(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

ערוכים לכל תרחיש: האימון המיוחד של לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים בכבאות ירושלים

לוחמי האש מהיחידה המיוחדת של תחנת האומה-ירושלים ביצעו אימון חילוץ ביער ירושלים, בתוואי המדמה חילוץ מטיילים מדרדרת ושטח בלתי עביר

פורסם בתאריך: 18.9.22 18:28

היערכות גבוהה: כחלק מגרף האימונים הסדירים ובדגש על אתגרי חגי תשרי הקרבים – ביצעו לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) של תחנת האומה-ירושלים אימון חילוץ ביער ירושלים, בתוואי המדמה חילוץ מטיילים מדרדרת ושטח בלתי עביר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכבאות והצלה ירושלים מציינים כי "היחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ), הינה יחידה מקצועית וייעודית בכבאות והצלה לישראל המתמחה בחילוצים לא קונבנציונאלים אליהם נדרשים לוחמי האש להגיע על מנת להציל חיי אדם".

"מחלצי היחידה פועלים במתארי גובה שונים הדורשים מיומנויות גבוהות בעולם חילוצי החבלים כגון: מנופים, בורות, וואדיות ועוד", עוד מציינים בכבאות והצלה ירושלים. "כמו כן, מתאר נוסף בו היחידה מתמחה הוא חילוץ ממים במקרה של הצפות או שיטפונות תוך שימוש באמצעים יעודיים ויחודיים כגון חליפות מיוחדות, אמצעי ציפה וסירות. לצורך כך, היחידה מתאמנת לאורך כל ימות השנה במתארים השונים והמגוונים, על מנת להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר לאזרח ולהציל את חייו".

"לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה ירושלים נערכים ומתאמנים לקראת חגי תשרי", מוסרים בכבאות והצלה ירושלים. "כחלק מגרף האימונים הסדירים ובדגש על אתגרי חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, ביצעו לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) של תחנת האומה-ירושלים אימון חילוץ ביער ירושלים, בתוואי המדמה חילוץ מטיילים מדרדרת ושטח בלתי עביר. במהלך האימון, המחלצים תרגלו בהצלחה מספר רב של תרחישים, תוך שימוש באמצעים מגוונים ויעודיים, כגון חצובות חילוץ, כננות מתקדמות ועוד".

מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים רשף, אריק אבולוף: "לקראת חגי תשרי בהם עתידים לצאת ולטייל, המוני בית ישראל בארץ בכלל וירושלים בפרט ולפקוד את אתרי הטבע. מחלצי היחידה התאמנו ותרגלו בהצלחה חילוץ במתווה של דרדרת/ מדרון/ תהום, זאת על בסיס ניתוח ההיסטוריה הגזרתית.

"אני סמוך ובטוח כי כבאות והצלה בכלל והיל"מ בפרט יעמדו באתגרים העומדים בפניהם ויממשו את מטרתם וייעודם שהוא הצלת חיים וסיוע לאזרחים. ממני ומכל מחלצי היחידה, אני שולח לכלל האזרחים ברכת חג שמח, שנה טובה ובטוחה".

 

 


מחפשים בית במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר