גן ילדים (צילום אילוסטרציה: Pixabay.com
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

משבר הצהרונים בירושלים: לאחר דיון בבית הדין לעבודה – משרדי האוצר והחינוך נפגשו עם נציגות הסייעות 

בית הדין האזורי בירושלים המשיך אתמול (רביעי) את הדיון בבקשה לצו מניעה כנגד שביתת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים. דיון נוסף יתקיים ב-06.12. "בית הדין הבין את חומרת המצב", אומרים באיגוד הצהרונים

פורסם בתאריך: 17.11.22 20:05

בית הדין האזורי בירושלים, בראשות השופט אייל אברהמי, המשיך אתמול (רביעי) את הדיון בבקשה לצו מניעה כנגד שביתת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים.
נציגות האיגוד הציגו את עומק משבר כוח האדם בצהרוני ירושלים הנובע מתנאי העסקה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מארי לוי דוד, חברת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים: "אומרים לנו שאין כסף, שאי אפשר להתקדם ללא ממשלה, אבל בה בעת, הקולגות שלנו בגני הבוקר זכו לשלושה מענקים. הדרישות שלנו פשוטות: השוואת המענקים גם לצהרונים ובהמשך גם עליית שכר ל-45 שקלים לשעה לסייעות. שליש מהעובדות עזבו במהלך השנה שעברה. השנה עזבו כבר 10% מהעובדות לאחר חודשיים והיד עוד נטויה".

נציגת ההורים אמרה בדיון כי "הצהרונים בירושלים לא ממש קיימים. רבים מהם נסגרים ובאלו שעובדים – לא ברור מיהו הצוות. כל דחייה בשיפור תנאי העובדות פוגע בהורים וילדים".

השופט אברהמי קבע דיון נוסף ב- 7.12, בהשתתפות נציגים בכירים ממשרדי האוצר החינוך. לפגישה צפוי להצטרף גם מנכ"ל עיריית ירושלים.

יוני בלבן, מזכ"ל משותף בכוח לעובדים: "מקבלי ההחלטות מבינים עתה כי לא ניתן לנהל מו"מ מעל ראשן של העובדות. איגוד הצהרונים יטול חלק בכל דיון על עתיד העובדות. המאבק על תנאי העסקה הוגנים בצהרונים בירושלים, הוא מאבקן המשותף של כלל עובדות הצהרונים בארץ".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר