הרכב החשוד כגנוב לאחר שפגע ברכב משטרתי בחסימה (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב החשוד כגנוב לאחר שפגע ברכב משטרתי בחסימה (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הלילה: ארבעה נעצרו בחשד לגניבת רכב בירושלים, אחד מהם נתפס לאחר שפרץ מחסום משטרתי

הנהג החשוד, פלסטיני תושב איו"ש, נפצע מהירי בפלג גופו התחתון ופונה לטיפול רפואי במצב בינוני עפ״י גורמי הרפואה. שלושת החשודים הנוספים, תושבי מזרח העיר, הועברו לחקירה

פורסם בתאריך: 20.11.22 09:53

המשטרה עצרה ארבעה חשודים, שלושה תושבי מזרח ירושלים ותושב איו"ש, בגניבת רכב בעיר. אחד החשודים נתפס לאחר שפרץ מחסום משטרתי עם רכב גנוב תוך פגיעה בניידות משטרה וסיכון חייהם של השוטרים, ובתגובה בוצע לעברו ירי. הרכב הגנוב נתפס ונפתחה חקירה נגד החשודים בגניבתו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"במהלך פעילות משטרתית יזומה הלילה בדרום העיר ירושלים נגד גנבי כלי רכב, הציבו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים מחסום בסמוך לכביש המנהרות", מוסרים במשטרה. "באותה עת, הגיע לכיוון המחסום המשטרתי נהג בתוך רכב החשוד כגנוב משכונת גילה, והתבקש לעצור על ידי השוטרים. בשלב זה, החשוד שנהג ברכב הגביר מהירות, ניסה לפרוץ את המחסום המשטרתי פגע בשתי רכבי משטרה שביצעו את החסימה וסיכן את חיי השוטרים במקום. בתגובה למעשיו, ביצע אחד השוטרים ירי באוויר ולאחר מכן לכיוון פלג גופו התחתון של הנהג. הנהג החשוד, פלסטיני תושב איו"ש, נפצע מהירי בפלג גופו התחתון ופונה לטיפול רפואי במצב בינוני עפ״י גורמי הרפואה".

עוד נמסר כי "בנוסף נעצרו על ידי השוטרים שלושה חשודים, תושבי מזרח ירושלים, ברכב ששימש על פי החשד כמוביל לרכב הגנוב שניסה כאמור לפרוץ את המחסום המשטרתי. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש באשר הם בכדי לשמור על שלום הציבור ורכושו ותפעל למיצוי הדין עם המעורבים".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר