אצטדיון האתלטיקה בגבעת רם (צילומים: באדיבות מוריה, אור צפתי)
אצטדיון האתלטיקה בגבעת רם (צילומים: באדיבות מוריה, אור צפתי)

בעקבות ההצלחה: גם אליפות אירופה U20 באתלטיקה תתקיים בירושלים

האליפות, שתיערך בין התאריכים ה-7.8.23-10.8.23, תתקיים בירושלים לאחר התערבות של האיגוד האירופאי שהחליט להעביר את האירוח מרומניה לישראל. "אנחנו שמחים וגאים שהאיגוד האירופי בחר בנו שוב לארח את אליפות אירופה", אמר יו"ר האיגוד

פורסם בתאריך: 24.11.22 07:57

אחרי ההצלחה המסחררת בקיץ האחרון והשבחים להם זכתה ירושלים בעקבות אירוח אליפות אירופה U18 – גם אליפות אירופה U20 באתלטיקה 2023 תתקיים באצטדיון גבעת רם בעיר. האליפות תיערך בין התאריכים ה-7.8.23-10.8.23.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"תהליך הבחירה בירושלים לא היה כנהוג בתחרויות כאלה", נמסר ל"כל העיר". "עוד במהלך ימי האליפות שהתקיימה בישראל בקיץ התעורר אתגר ארגוני באירוח אליפות אירופה U20 בקלוז', רומניה. הדברים הובאו לידיעת איגוד האתלטיקה הישראלי כבר אז ולאחר שאיגוד האתלטיקה האירופי העלה על נס את האליפות שהתקיימה בירושלים, נציגיו כבר בדקו את האפשרות להעביר את האליפות מקלוז' אל בירת ישראל".

עוד נמסר כי "במהלך הקיץ ועד לשבועות האחרונים עוד ניסו ברומניה לארח את האליפות, אך ללא הצלחה. לכן, האיגוד האירופאי העביר את האירוח לישראל. תודות לעיריית ירושלים ומשרד הספורט שדאגו בימים ספורים לתקצב את האליפות, בירת ישראל שוב תארח בקיץ את אליפות אירופה באתלטיקה".

 

ראש העיר משה ליאון: "אנו נרגשים וגאים לארח את אליפות אירופה באתלטיקה u20. ירושלים הפכה בשנים האחרונות לבירת הספורט במדינה ומארחת תחרויות לאומיות ובינלאומיות במגוון מקצועות. בנינו מתקנים חדשים, שיפצנו קיימים ובעיקר טיפחנו את הרוח הספורטיבית, המקצועית והעממית. אנו מאחלים לכל המשתתפים הצלחה רבה וגאים בהישגכם".

עו"ד אלישע פלג, סגן ראש העיר, ומחזיק תיק הספורט: "ירושלים גאה ומתרגשת לארח את אליפות אירופה U20 באתלטיקה בקיץ הקרוב. מדובר בבשורה עצומה שממשיכה בייצובה של העיר כבירת הספורט הבינלאומית וארצית. אני מודה מאוד לכל העוסקים במלאכה. נמשיך לדאוג, לטפח ולהשקיע בתחום הספורט על כל רבדיו".

יו"ר האיגוד עמי ברן: "אנחנו שמחים וגאים שהאיגוד האירופי בחר בנו שוב לארח את אליפות אירופה. ידענו כבר בקיץ שהאליפות שהתקיימה פה הייתה הצלחה בלתי רגילה ולא הופתענו כשפנו אלינו לאירוח נוסף. אני רוצה להודות לעיר ירושלים ולראש העיר ולמשרד הספורט שנרתמו ישר ואפשרו לנו לארח שוב אליפות אירופה בירושלים".


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר