זירת הפיצוץ ביציאה מירושלים (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)
זירת הפיצוץ ביציאה מירושלים (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

אחרי למעלה משבוע: התפתחות דרמטית בחקירת הפיגוע הכפול

שמונה ימים לאחר הפיגועים ביציאה מירושלים וצומת רמות, נרשמה מאז שעות הלילה התפתחות משמעותית בחקירה, אולם על על החקירה מוטל צו איסור פרסום. בפיגוע נרצחו אריה שצ'ופק ז"ל וטדסה טשומה ז"ל ועשרות אחרים נפצעו

פורסם בתאריך: 30.11.22 14:41

התפתחות דרמטית נרשמה היום (רביעי, 30.11) בחקירת הפיגוע הכפול שהרעיד ביום שלישי שעבר את ירושלים: שירות הביטחון הכללי (שב"כ) אשר מנהל את החקירה ביחד עם משטרת ירושלים ערכו מאז שעות הלילה (בין שלישי לרביעי) מספר פעלות חקירה, אשר הובילו להתפתחות המשמעותית בחקירה. יחד עם זאת, על החקירה כולה הוטל צו איסור פרסום ועל כן אין אפשרות לפרסם פרטים נוספים.

כזכור, ביום שלישי שעבר אירע פיגוע תופת כפול בירושלים, כאשר חוליית מחבלים הניחה פוצצה שני מטעני חבלה – האחד בטרמפיאדה ביציאה והשני בסמוך לתחנת אוטובוס בצומת רמות – שהובילו לרצח אריה שצ'ופק ז"ל וטדסה טשומה ז"ל ולפציעתם של עשרות אחרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כידוע, מאז הפיגוע בשבוע שעבר מיקדו כוחות הביטחון את החיפושים ואת החקירה במישור המודיעיני, כשבמקביל היתה בירושלים והסביבה כוננות שיא בשל החשש שחוליית המחבלים תבצע פיגוע נוסף.

המשטרה, כפי שפורסם, אספה צילומי אבטחה מעשרות המצלמות שפרוסות ברחבי ירושלים וזאת במטרה להתחקות אחרי החשודים בביצוע. על פי פרסומים שונים מאז הפיגוע הכפול – הערכת מערכת הביטחון היא כי החולייה פעלה ללא הכוונה חיצונית וללא סיוע של ארגוני טרור כאלה ואחרים. אולם, כאמור, בשלב זה לא ניתן לפרסם פרטים נוספים מהחקירה.

 

 


מחפשים דירה בבית הכרם או בניות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר