פעילות אכיפת תנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפת תנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

שוב סופ"ש מסוכן בירושלים: עשרות דוחות חולקו על ידי המשטרה

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 146 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נפסלו רישיונות נהיגה של 14 נהגים והושבתו 10 כלי רכב

פורסם בתאריך: 4.12.22 21:11

בפעילות שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון כנגד עבירות תעבורה ואכיפתן, נרשמו 146 דוחות תנועה, מתוכם נרשמו 33 דוחות לנהגים בגין עבירת שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 146 דוחות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 14 נהגים. כמו כן, הושבתו 10 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו כאמור 32 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, נרשמו 8 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק וכנגד 10 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה בלתי מתפשרת ונחושה במסגרת מאבק עיקש בקטל בדרכים, זאת בדגש על אכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך".


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר