הסיגריות שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
הסיגריות שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

מזרח ירושלים: נתפסו אלפי סיגריות מזויפות ומאות תבניות ביצים ללא פיקוח

במהלך פעילות אכיפה בשכונת עיסאוויה - המשטרה תפסה אלפי סיגריות החשודות כמזויפות ומאות תבניות של ביצים לא מסומנות וללא פיקוח אשר הושמדו על ידי מועצת הלול. בנוסף, הוסרו דגלים של ארגוני טרור

פורסם בתאריך: 6.12.22 15:45

סכנה לבריאות הציבור: בפעילות מניעה ואכיפת עבירות איכות חיים שנערכה הבוקר, שלישי, בהובלת מש"מ שכונת עיסאוויה במחוז ירושלים, נרשמו עשרות דוחות אכיפה, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות ותבניות ביצים ללא פיקוח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מדווחים כי "מרכז שירות משולב עיסאוויה של תחנת שלם במחוז ירושלים, שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב יחד עם גורמי אכיפה נוספים, ביניהם מועצת הלול, פדרציה לקניין רוחני ועיריית ירושלים, פעלו הבוקר למניעה ואכיפה נרחבת בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה וכנגד עבירות איכות חיים.

"במהלך הפעילות, נבדקו מספר בתי עסק ונתפסו מאות תבניות של ביצים לא מסומנות וללא פיקוח אשר הושמדו על ידי מועצת הלול, ונתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות בשווי של כ-100 אלף שקלים".

"בנוסף, בוצעה פעילות כנגד עבירות איכות חיים, ניתנו הודעות לפינוי רכבי גרוטאה, בוצעה פעילות לפינוי מצבורי אשפה ומחיקת כתובות קיר, והוסרו דגלים של ארגוני טרור", עוד מדווחים במשטרה. "עוד במהלך הפעילות, נערכה אכיפה כנגד עבירות בריונות באזור, נרשמו עשרות דוחות בגין עבירות תנועה בכלל זה עבירות חניה המהווה פרט לאי ציות לחוק גם הפרעה ומטריד לכלל משתמשי הדרך, בשווי של אלפי שקלים".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר בעבירות בריונות בכביש ועבירות איכות החיים ובשיתוף עם גורמים נוספים".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר