ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

מכת גניבות הרכבים בירושלים נמשכת: מספר תושבי מזרח העיר נעצרו

מספר תושבי מזרח ירושלים נעצרו בימים האחרונים על ידי המשטרה בחשד למעורבות בעשרות מקרים של גניבת כלי רכב מרחבי העיר. אתמול, שני, נעצרו שני חשודים נוספים

פורסם בתאריך: 13.12.22 15:46

נחישות השוטרים הובילה למעצרם של מספר חשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבות בעשרות מקרים של גניבת כלי רכב מרחבי העיר. מעצרם של החשודים מוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי חקירתם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"במסגרת חקירה שנערכה ביחידה ללחימה בפשיעה מרחב קדם במחוז ירושלים, נעצרו מספר חשודים במעורבות בעשרות מקרים של גניבות כלי רכב בחודשים האחרונים, מרחבי ירושלים", מדווחים במשטרה. "מעצרם של החשודים, תושבי מזרח העיר בשנות ה-20 לחייהם, שנעצרו על ידי השוטרים, מוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי חקירתם".

"אתמול, שני, בפעילות יל"פ קדם יחד עם לוחמי יחידת מסתערבים מג"ב ירושלים, נעצרו 2 חשודים נוספים, פלסטיני תושב איו"ש ותושב מזרח ירושלים אף הם בשנות ה-20 לחייהם, אשר יובאו היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם", עוד מדווחים במשטרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של עברייני רכוש ובפרט פורצים וגנבי רכבים, במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר