אוטובוסים של אגד (צילום: RickP, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)
אוטובוס של אגד (צילום: RickP, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)

במהלך נסיעה בירושלים: בת 93 נפלה באוטובוס ותפוצה בכ-450 אלף שקלים

השופט פסק כי היא זכאית לפיצוי עבור כאב וסבל, הוצאות ועזרת הזולת בסכום כולל של כ-643 אלף שקלים בצירוף הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה (שנת 2018) בתוספת שכר טרחת עורך דינה. מסכום זה ינוכו גמלאות הביטוח הלאומי

פורסם בתאריך: 18.12.22 16:40

אישה כבת 93 שנסעה למתנ"ס באוטובוס של חברת אגד בירושלים ונפגעה כאשר נהג האוטובוס החל בנסיעה, תפוצה בכ-450 אלף שקלים, לאחר שבא כוחה, עו"ד בנו גליקמן תבע את חברת הביטוח של חברת האוטובוסים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפני כחמש שנים – אישה כבת 93 עלתה בשעות הבוקר  לאוטובוס של חברת "אגד" בירושלים במטרה לנסוע למתנ"ס, זאת על מנת להשתתף בפעילות תרבות. לפני שהספיקה להתיישב במושבה, נהג האוטובוס החל בנסיעה, וכתוצאה מכך הקשישה איבדה שיווי משקל, נפלה ונפצעה. בא כוחה עו"ד בנו גליקמן, העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, תבע את חברת הביטוח הראל אשר ביטחה את חברת האוטובוסים במועד התאונה.

התביעה על נזקיה הגופניים והנפשיים התבססה על חוות דעתם של מומחים בתחום האורתופדיה, הפסיכיאטריה והשיקום שקבעו כי הקשישה סובלת מנכות גבוהה בגין פגיעה במפרק ירך שמאל, קיצור רגל שמאל, צלקת, נכות נפשית, ההגבלה בתנועות ועוד.

בית המשפט קיבל את טיעוני בא כוחה של הקשישה לפיה, לפני התאונה למרות גילה, הקשישה התניידה בעצמה, ערכה קניות בעצמה, אירחה את בני  משפחתה, בישלה, התקלחה עצמאית, הייתה נוהגת לצאת לטיולים, לשחות, לרקוד והייתה נוסעת  בכוחות עצמה בתחבורה ציבורית.

חברת הביטוח חלקה על חלק מקביעותיהם של המומחים וטענה כי הפיצוי הנתבע מוגזם לאור העובדה כי מדובר באישה מאוד מבוגרת שתחיה רק שנים ספורות.


(צילום: ליהי אדל חסון)

עו"ד בנו גליקמן (צילום: ליהי אדל חסון)


השופט יריב ירמיהו מבית משפט השלום בראשל"צ, קבע כי תוחלת החיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה למי שמגיעה לגיל 90 הוא 95. השופט פסק כי היא זכאית לפיצוי עבור כאב וסבל, הוצאות ועזרת הזולת בסכום כולל של כ-643 אלף שקלים בצירוף הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה (שנת 2018) בתוספת שכר טרחת עורך דינה. מסכום זה ינוכו גמלאות הביטוח הלאומי, לכן יוצא מכך שחברת הביטוח תשלם לקשישה כ-450 אלף שקלים.


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר