(הדמיה: חברת טטרה, צילום: עיריית ירושלים)
חדש מול ישן (הדמיה: חברת טטרה, צילום: עיריית ירושלים)

אחרי שנים של הזנחה: ישודרג המרכז המסחרי בקטמונים

בימים הקרובים צפוי להתחיל שיפוץ משמעותי של מרכז מסחרי הנוטרים שבקטמונים. במסגרת השדרוג יבוצעו עבודות הנגשה, תיבנה רחבה מרוצפת, יוצבו שמשיות וריהוט רחוב חדש בחזית המרכזית

פורסם בתאריך: 28.12.22 15:25

שכונת קטמון ח'-ט', הקטמונים בפי כל, צפויה לעבור בשנים הקרובות מהפכת פיתוח מטורפת, שלמעשה כבר יצאה לדרך בשנה האחרונה, עם תחילתן של עבודות לפרויקט פינוי-בינוי גדול ברחוב סן מרטין, אחד מיני פרויקטים רבים של התחדשות עירונית שנמצאים בשלבי תכנון וביצוע שונים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כחלק מהשינויים שצפויה לעבור השכונה, אולי כבר בתחילת השבוע הבא, יחלו עבודות לשיפוץ ושדרוג המרכז המסחרי שבלב שכונת הקטמונים – מרכז מסחרי הנוטרים. במרכז המסחרי, כך מציינים התושבים ובעלי העסקים, בעיות תשתית משמעותית והזנחה של עשרות שנים. על עבודות השדרוג הופקדה החברה העירונית עדן – החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים, והן צפויות להגיע לסיומן בטווח של כחצי שנה – זאת בשל הרצון והצורך להתחשב ולאפשר לבעלי העסקים במרכז ולתושבי השכונה לחיות לצד העבודות.

מדובר על שדרוג משמעותי ועמוק של המרכז המסחרי, כאשר עבודות השיפוץ, כך נמסר ל"כל העיר" מעיריית ירושלים, יכללו בראש ובראשונה הנגשה ונגישות אל המרכז ובתוכו מכל מקומות הגישה הקיימים – מהכניסה המרכזית ברחוב הנוטרים והן מהכניסות האחוריות, בדגש על המעבר המקורה המקשר בין הרחוב והחניה ובין הגן הפנימי. עוד במסגרת השדרוג – הסדרת החניה והמדרכה, התקנת תאורת רחוב, ושיפוץ במבנה עצמו.

"בנוסף לאלה", אומרים בעיריית ירושלים, "תיבנה רחבה גדולה ומרוצפת, הכוללת צמחיה, שמשיות וריהוט בחזית המרכזית של המרכז. כחלק מעבודות השדרוג, שילוט העסקים במרכז יהיה חדש ואחיד".

השדרוג של המרכז המסחרי בנוטרים הוא, כאמור, רק שדרוג אחד מבין מתיחת הפנים שעתידה לעבור שכונת הקטמונים, אשר צפויה להקפיץ את איכות החיים בשכונה עשרות מונים.

ראש העיר משה ליאון: "שדרוג המרכז המסחרי בקטמונים הוא חלק מפיתוח עירוני נרחב ומואץ. אנחנו שמחים להשקיע בבעלי העסקים ובתושבים שלנו ולהקים מרכז מסחרי יפה, מטופח וראוי. עיריית ירושלים תמשיך לפתח את כלל השכונות לטובת כל תושבי העיר, בכל חלקיה".

 

 


מחפשים דירה בקטמונים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר