טקס הרמת כוסית (צילום: מצילים את ירושלים)
טקס הרמת כוסית (צילום: מצילים את ירושלים)

"פשיטת רגל ערכית" – הזעם על הזמנת אלעד עמדי להנחות טקס של העירייה

ימים לאחר חזרתו מהשעייה: טקס הרמת כוסית - בהנחיית אלעד עמדי, מי שקרא להרים נבוּט על אסתר חיות. "מי שהסית לאלימות נגד מפגינים - לא ראוי שינחה טקס עירוני", אומר סגן ראש העיר יוסי חביליו. הפועל ירושלים בתגובה: "יש קולות שיש לגנותם ואין לתת להם מקום במרחב הציבורי. אנו מצרים על בחירתה של העירייה ומצפים לשמוע את קולה בנושא". והעירייה? שם מתחמקים ממתן תשובה עניינית

פורסם בתאריך: 29.3.23 11:51

ימים ספורים לאחר שחזר מהשעיה מכיוון שקרא בשידור לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון עם נבוּט והסית לאלימות נגד אוהדי הפועל ירושלים, אלעד עמדי, שדרן ׳רדיו ירושלים׳, הוזמן על ידי עיריית ירושלים להנחות את טקס הרמת הכוסית לעובדים לכבוד חג הפסח שהתקיים הבוקר, רביעי, בכיכר ספרא. באירוע נכחו מאות עובדים, וכל בכירי העירייה – לרבות ראש העיר משה ליאון שהוזמן על ידי עמדי לעלות לבמה ולנאום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים



 

 

יוסי חביליו, סגן ראש עיריית ירושלים: "הזמנת בריון המיקרופון אלעד עמדי היא פשיטת רגל ערכית מוחלטת של עיריית ירושלים. מי שהסית לאלימות נגד מפגינים וקרא לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון עם נבוּט – לא ראוי שינחה טקס עירוני. מדובר בסטירת לחי מצלצלת לאלפי ירושלמיות וירושלמים שעמדי הסית כנגדם, ובהזמנתו להנחות את האירוע – נותנת עיריית ירושלים לגיטימציה למי שכבר שמיישמים בפועל את קריאותיו, תוקפים עוברי אורח ברחובות ירושלים – ושוברים צלעות לעיתונאים.

"לצערי הייתי היחיד שעזב את האירוע המביש, בו המשיכו להשתתף ראש העיר משה ליאון וכל בכירי העירייה. גם אם באיחור, אני מצפה להתנערותו של ליאון מההזמנה. לא מדובר בטעות, אלא באדישות לאלימות שמשתוללת בחוצות העיר, וכבר כעת פוגעת במרקם החיים בירושלים".

מהפועל ירושלים נמסר: "נדהמנו לגלות כי עיריית ירושלים, האמורה לייצג את תושבי העיר כולה, בחרה בשדר אלעד עמדי להנחות את הרמת הכוסית שלה לקראת חג הפסח. האמירות המסיתות והאלימות של עמדי ברדיו בו הוא משדר ידועות לכל, ובתגובה לקריאתו הישירה לאלימות נגד אוהדי הפועל ירושלים, הוגשו נגדו תלונות למשטרת ישראל והוגשה תביעה לבית המשפט. אדם כזה לא יכול לקבל במה מעיריית ירושלים. יש קולות שיש לגנותם ואין לתת להם מקום במרחב הציבורי. אנו מצרים על בחירתה של העירייה ומצפים לשמוע את קולה בנושא. הפועל ירושלים תמשיך בכל הכוח במאבקה המשפטי כנגד עמדי ורדיו ירושלים".

בעירייה מתחמקים מלספק תשובות בנושא ומוסרים בלקוניות: "אלעד עמדי מנחה אירועים וטקסים בעירייה מזה מספר שנים. הטענה נגד הזמנתו של עמדי לטקס הינה מצד חבר מועצה אחד וזאת לאור הבחירות המתקרבות".

 

תגובות

11 תגובות
  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהההההה

    למה מי צריך ערכיות אם יש קשרים ואינטרסים.. ?!?!?!

  2. ירמיהו

    למי שעדיין לא הפנים, מי שמזוהה מזה כחודש עם הימין הקיצוני זו ביתר(לשעבר הפועל) ירושלים כדורסל.

  3. עמרי

    צריך לרחם על שופטי בגצ.. ייזכרו כמהרסי מדינת ישראל.
    נבוט לא יעזור רק d9 על המשפטיזציה כולה.

  4. ירושלמית שנגעלת מצביעות

    גועל נפש של תגובה. עירית צבועה ופחדנית .לברוח מכאן,להשאיר את ליאון גוזר הסרטים עם לה פמיליה.קרוב היום שיתהפכו עליו. הלו. אתם חושבים שאנחנו מטומטמים? הפועל ירושלים דורשים תשובה ואתם מדברים על בחירות.ראש עיריה פופוליסטי בלי סיעה .נראה אותך גיבור על החרדים.מוג לב.

  5. לא הבנתי

    חופש הביטוי מה הבעיה?
    רק לשמאלנים מותר לאיים ברצח ראש הממשלה ולאיים בדם שישפך ברחובות?

  6. ירושלמי אוהב עם ישראל

    אלעד עמדי הוא המיצג בכבוד את הירושלמים..את עם ישראל..ומה שהוא אמר .הוא צודק ואנחנו הירושלמים האמיתיים מגבים אותו וגאים בו.וכל אילו שבאו ממקומות אחרים ומנסים להשתלט עלינו.אנא מכם תעשו פרסה ולהתראות.

  7. שיר

    שמחה שאלעד עמדי היקר ינחה, מנחה אמיץ אמיתי מבטא את דעת הרוב שנון ומיוחד. עלה והצלח.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה לא ראוי, מה אתם עושים? אתם ממשיכים לראיין את אהוד ברק שמטיף למהפכה, את אהוד אולמרט שמטיף לאלימות ועוד כאלה שפטיפים לרצח ממש. צביעות אמרנו?

  9. ארי

    אלעד ירושלמי אמיתי משלנו. אם יש לכם בעיה תחחפפו לתל אביב צבועים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר