אלעד עמדי, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
אלעד עמדי, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

סוף לסאגה: אלעד עמדי התנצל בשידור בפני הפועל ירושלים ואוהדיה

שדרן רדיו ירושלים, אשר השתלח בקבוצה ובאוהדיה בתחילת ינואר, שידר בתוכניתו היום, חמישי, התנצלות ארוכה ומפורטת: "אמירות אלו לא היו צריכות להיאמר. אני מביע את התנצלותי בפני הפועל ירושלים ואוהדיה"

פורסם בתאריך: 10.8.23 14:51

שמונה חודשים של עימות חזיתי בין הפועל ירושלים ואוהדיה לבין רדיו ירושלים והשדרן אלעד עמדי הגיעו היום, חמישי, לסיומם – עת התנצל עמדי בפני המועדון ואוהדיו על ההשתלחות בהם בתחילת חודש ינואר, לפני משחק הדרבי בין הפועל לבית"ר ירושלים.

את תוכנית היומית 'התוכנית של עמדינה' פתח היום עמדי עם המילים הבאות: "זה יום שבו אני מאוד רוצה שתקשיבו למילים הבאות שיוצאות מפי. זה חשוב לי מאוד. כידוע לכם באחת מתוכניות הרדי לפנח מספר חודשים נאמרו דברים שלא היו במקומם על מועדון הפועל ירושלים ואוהדיו. לאחר שאמרתי את הדברים הובהר לי שביציע הפועל ירושלים אין התנהגות אלימה, בוודאי שלא כלפי מי שמניף דגל ישראל. כמו כן התייחסותי לא היתה במקומה הן לכרוז והן לשם המועדון בערבית. אמירות אלו לא היו צריכות להיאמר. בשמי ובשם רדיו ירושלים אני מביע את התנצלותי בפני הפועל ירושלים ואוהדיה".



עוד אמר עמדי: "זה המקום לציין, כפי שאמרתי באותה תוכנית כאוהד בית"ר, אני מעריך ומוקיר את הפועל ירושלים וחלק גדול מחברי הטובים אותם אני אוהב נמנה על חוגי אוהדי הפועל ירושלים, וחלקם אף נמנים על בעלי ומנהלי המועדון. כולי תקווה כי הודעתי זו תסייע להרגעת הרוחות וכולנו נםעל לאחדות ולפיוס והתנגדות מוחלטת לסוג של אלימות הן בכדורגל והן בעם השוכן בציון".



 

 

כידוע, כפי שפורסם, בעקבות ההתבטאויות ההן תבעה הפועל ירושלים את עמדי ואת רדיו ירושלים בגין לשון הרע בסכום כולל של מיליון שקלים. היום, חמישי, אחרי חודשים ארוכים של שקט בגזרה ובעקבות הסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים – התנצל עמדי בשידור ושם סוף לסאגה.

"לאחר התביעה שהגיש המועדון נגד השדר אלעד עמדי ותחנת רדיו ירושלים, ההד שעוררו אוהדי הפועל ירושלים והתגובה הציבורית, הסכמנו להגיע לפשרה שמבחינתנו מספקת, חותמת את הסיפור ומעבירה מסר ברור", נמסר מהפועל ירושלים לאחר ההתנצלות. "במסגרת ההסכם עמדי הודה כי ההאשמות היו מופרכות. תוכן הדברים מקובל עלינו, ואנחנו בטוחים שהנקודה הובהרה מעבר לכל ספק".

בהפועל ירושלים הוסיפו כי "במסגרת הפשרה הוסכם כי רדיו ירושלים יממן פעילויות שמקיים מועדון האוהדים הפועל ירושלים בעיר, המשלבות אוכלוסיות עם מוגבלויות, בנים ובנות, יהודים וערבים".

ל"כל העיר" נודע כי רדיו ירושלים יעביר למועדון סכום של 30 אלף שקל לטובת פעילויות לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר