מתוך סרטון הליווי המשטרתי של האישה ההרה (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך סרטון הליווי המשטרתי של האישה ההרה (צילום: דוברות המשטרה)

וידאו – השוטרים פילסו את הכביש ליולדת ממחלף גולדה לשערי צדק

בבוקר יום שני, במסגרת פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בירושלים במחלף גולדה, בשעה בה עומסי התנועה כבדים, הבחינו השוטרים ביולדת בתוך רכב - אופנוענים פילסו לה את הדרך בין הפקקים, ותוך דקות היא הגיעה לשערי צדק

פורסם בתאריך: 23.4.18 19:23

שוטרי אגף התנועה פילסו בבוקר יום שני את הדרך, בין כל הפקקים ועומסי התנועה, לרכב שבו ישבה אישה עם צירי לידה – ממחלף גולדה בצפון העיר ועד לשערי צדק תוך דקות. במשטרת ירושלים מספרים היום, שני, 23.4, כי "אכיפת תנועה שגרתית, במחלף גולדה בירושלים, בזמן פקקי תנועה הפכה תוך זמן קצר ללווי אישה הרה הכורעת ללדת. הגיע אלינו רכב ממנו יצאה אישה ואמרה לנו כי ביתה עומדת ללדת והיא לא רוצה שהיא תלד ברכב מיד הורנו לה לנסוע בשולים, לווינו אותה ופילסנו לה את הדרך עד לבית החולים".




 

במשטרה מספרים כי "סמוך לשעה 8:30 הבוקר, בפעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בירושלים בכביש גולדה/מנהרת הארזים בשעה בה עומסי תנועה כבדים, הבחינו השוטרים ברכב פרטי אשר נעצר לידם, הנהגת פנתה אליהם ואמרה לשוטרים כי ביתה עומדת ללדת והיא לא רוצה שהיא תלד ברכב".

"השוטרים שהיו עם אופניים, הורו לה לנסוע בשוליי הדרך תוך שהם מתארגנים לעלות על האופנועים", משיכים ומספרים במשטרה, "מיד אחרי כן, חברו אליה ומפלסים את הדרך לרכב  שמשתמשים במערכות הכריזה באופנועי המשטרה ובמשך דקות  פילסו את הדרך בין הרכבים עד להגעתם לפתח בית החולים שערי צדק. שם העבירו את המשך הטיפול לצוות הרפואי. האם הודתה לשוטרים, ומיהרה עם הבת למחלקת היולדות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר