(צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

דיירים ברמות מתלוננים: ישיבה פועלת ללא היתר בבית מגורים

דיירים ברחוב יחזקאל קוטשר מתלוננים על מפגעי רעש ואשפה כתוצאה מפעילות הישיבה שפועלת ללא היתר. העירייה: "המקרה מוכר ומטופל"

פורסם בתאריך: 7.10.18 07:54

ברחוב יחזקאל קוטשר ברמות מתלוננים דיירים כי באחת הדירות פועלת ישיבה ללא היתר. הדיירים מספרים כי הם סובלים בשל רעש הנובע מהישיבה גם בשעות הלילה, יחד עם מפגעי אשפה. לאחרונה, בעקבות תלונות התושבים הגישה העירייה כתב אישום נגד בעל הנכס בגין שימוש חורג מבית מגורים לישיבה.



"לפני כשנתיים השכן שלנו החליט להשכיר את ביתו לצורך ישיבה", מספר בשיחה עם "כל העיר" אחד מדיירי הרחוב, "היו מגיעים כ-20 תלמידי ישיבה, לאחר מכן המספר גדל ל-50-40 ובשלב מסוים בעל הנכס הרחיב את הבית באופן בלתי חוקי. הוא עשה הרחבה בחניה והפך את זה לדירה בעלת שתי קומות. כלפי חוץ זה נראה כמו חניה, אך בפועל זה בית ורואים את ההרחבות בבירור".

(צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

תושבים מתארים השבוע כי באזור הישיבה הלא חוקית הצטברו ערימות של אשפה: "התלמידים זורקים מבעד לחלונות שלהם נייר טואלט, סוליות נעליים, עטיפות אוכל ועוד. אני פותח את החלון ורואה מזבלה. בנוסף, הם מאוד מרעישים בשעות הערב והלילה ולא נותנים לנו לישון".

התושבים מספרים כי פנו בתלונות לעירייה, אולם למרות שהוגש כתב אישום פעילות הישיבה נמשכת. "זה בלתי נסבל ופוגע באיכות החיים שלנו יום יום", מוסיף ומתאר הדייר. "הדרישה שלנו היא לפנות את הישיבה באופן מידי מכל הסיבות הקיימות: הפרעה לשכנים, עניין בלתי חוקי לקחת בית ולהפוך את זה לישיבה שהיא גם פנימייה ולסגור את המקום עד שיהרסו את המבנים הבלתי חוקיים שבנה בעל הדירה".

(צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

מהעירייה נמסר בתגובה: "המקרה מוכר ומטופל  על ידי המחלקה לפיקוח על הבנייה. כנגד בעלי הבית הוצא כתב אישום בגין שימוש חורג מבית מגורים לישיבה. התיק נמצא  בטיפול התביעה העירונית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דניאל קאהן

    ראש העיר שיבחר יצתרך לסדר לו קואליציה עירונית ללא חרדים.אני מקווה שמר יהב ימשיך בתפקידו ועליו יהיה הצורך לדאוג קואליציה עירונית ללא חרדים.

  2. עד

    נראה כמה זמן יקח לעיריה לטפל בבעיה. צו סגירה מיידי היה מתבקש, אבל לא אצלינו..

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם סתם אזרח היה עושה דבר כזה במהירות האור היו מפנים אותו…. אבל כניראה יש כאלה שהם מעל החוק!!! האנטי ציונים האלה יורקים על המדינה והיא מפנקת אותם פשוט לא להאמין

  4. החרדים..

    אצלהם חוקי מדינה,חוקים עירוניים,או בכלל התחשבות באחרים זה דברים שלא קיימים בלקסיקון שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר