בני כשריאל מסייר במוסדות החינוך בעיר (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל מסייר במוסדות החינוך בעיר (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נערכים לפתיחת שנת הלימודים תש"פ

מוסדות החינות בעיר נמצאים בימים אלה בעיצומן של שיפוצים ושדרוגים, שכוללים צביעה, שיפוץ אולמות ספורט, התקנת תקרות אקוסטיות והנגשת המבנים. העלות: כמיליון וחצי שקלים

פורסם בתאריך: 7.8.19 23:29

בעיריית מעלה אדומים הגבירו בימים האחרונים את ההכנות לקראת שנת הלימודים תש"פ, שתיפתח כידוע ב-1.9.2019.

במרבית מוסדות החינוך בעיר מתבצעים בימים אלה שיפוצים ושדרוגים, אשר כוללים צביעה, התקנת תקרות אקוסטיות, הנגשה, שדרוג אולמות הספורט ועוד. בעיריית מעלה אדומים מציינים כי במקביל לעבודות השדרוג, מינהל החינוך ממשיך בהיערכות הכוללת גיוס צוותי הוראה ואישור תוכניות לימוד חדשות.

במהלך השבוע החולף קיים ראש העיר בני כשריאל פגישות עבודה מקצועיות על מנהלי האגפים הרלוונטיים, בראשם כמובן אגף החינוך, אגף הביטחון ועוד. כשריאל, כך נמסר מעיריית מעלה אדומים, קיבל סקירה מקצועית מקיפה מכל אחד ואחד מבעלי התפקידים על ההכנות לפתיחת שנת הלימודים, שנמצאות כאמור בעיצומן הן בבתי הספר והן בגני הילדים. ההיערכות כוללת השלמת עבודות הבנייה והשיפוצים שבוצעו במהלך חופשת הקיץ בהן שיפוץ חדרי שירותים, הרחבת חדרי מורים, תקרות אקוסטיות, עבודות נגישות, צביעה כללית בגני ילדים, שיפוץ אולמות ספורט, ניקיון ותחזוקה".

כמו כן, ראש העיר כשריאל, מחזיק תיק החינוך, החל השבוע לסייר במוסדות החינוך השונים, במטרה לעמוד מקרוב על ההכנות, לראות את עבודות השיפוצים והבנייה שבוצעו ולהתרשם מהעבודות. "אל הסיורים מתלווה לראש העיר הצוות המקצועי בעירייה, שעובד קשה על מנת לוודא שבתי הספר וגני הילדים יהיו מוכנים לקלוט את התלמידים בצורה נאותה וראויה", אומרים בעירייה.

ממרכז מוסדות חינוך, בטיחות וחירום, נמסר כי "מערכת החינוך בעיר נערכת ומתכוננת היטב כמו בכל שנה לפתיחת שנת הלימודים באופן ביטחוני ובטיחותי".

כשריאל עצמו מסכם ואומר כי "אגף החינוך, אגף ההנדסה ואגף שפ"ע עובדים קשה בימים אלה על מנת להכין את כל בתי הספר וגני הילדים לקלוט את ילדינו ולפתוח את שנת הלימודים בצורה חלקה וראויה, ועל כך יישר כוח גדול. אני מאחל לכל מנהלי בתי הספר, הצוותים החינוכיים, הגננות והסייעות הרבה הצלחה ושנת לימודים פורייה ומבורכת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר