מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מעלה אדומים עדיין אדומה; הנתון המעודד: מספר המתחסנים הגבוה

שיעור החולים החדשים במעלה אדומים מוסיף להיות גבוה והעיר עדיין אדומה לפי מדדי הרמזור. יחד עם זאת, העיר מובילה ביהודה ושומרון עם מספר המתחסנים הגבוה ביותר

פורסם בתאריך: 17.1.21 10:06

שיעור החולים החדשים במעלה אדומים מוסיף להיות גבוה והעיר עדיין אדומה לפי מדדי הרמזור: מספר החולים הפעילים עומד על 352, קצב ההכפלה בשבעת הימים האחרונים עומד על 1.07 ו-1,051 תושבים נמצאים בבידוד. עד כה החלימו במעלה אדומים 1,721 תושבים שהיו מאומתים לקורונה, וכמות המאושפזים בבתי חולים עומדת כיום על 7.

הבדיקות לקורונה במתחם הדרייב אין במפלס העליון של אשכול הפיס נמשכות, ולצידן מתקיימות כמעט מדי יום בדיקות באמצעות קופות החולים. ביום שני האחרון, בבדיקות הסקר של פיקוד העורף שנערכו במתחם הדרייב אין, נבדקו 637 תושבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לצד המספרים המדאיגים, ישנם גם בשורות מעודדות: מעלה אדומים מובילה בין הערים ביהודה ושומרון עם מספר המתחסנים הגבוה ביותר. כל קופות החולים בעיר הקימו מרכז חיסון ואחרי הצוותים הרפואיים והתושבים בני 60 ומעלה, החלו להתחסן גם צוותי החינוך. עד כה 7,702 תושבים התחסנו במנה הראשונה, כאשר על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות 3,841 תושבים בני 60+ כבר התחסנו. החל מהשבוע הבא יתחילו במתן מנות חיסון שניות.

ראש העיר בני כשריאל מביע סיפוק רב מההיענות של התושבים להתחסן וקורא לתושבים להמשיך להיבדק ולשמור על הכללים: "חשוב שכולנו נלך להתחסן ולמגר את המגפה. אחוז גבוה של מתחסנים יהווה מרכיב מרכזי בחזרה לחיי שגרה עירונית בטוחה ובריאה, והוא מהווה את החמצן לכלכלה, לחינוך, לבריאות, לתרבות ולמעשה לכל חיי השגרה המוכרת והאהובה שהייתה לכולנו טרם החלה מגפת הקורונה. לכל אחת ואחד מאיתנו ישנה אחריות אישית וחברתית אחד כלפי השני וכלפי הדור הוותיק שחווה שנה קשה מאוד, במסגרת מאבקנו המשותף כנגד מגפת הקורונה. עלינו להביט לעברם, לתת להם את התקווה לשמירה על בריאותם, כפי שנעשה עד כה באופן מופלא, ולסייע להם לחזור לשגרה באמצעות ההתחסנות".

הסגר ההדוק שהחל ביום חמישי שעבר בחצות נמשך. מערכת החינוך סגורה למעט החינוך המיוחד, בעירייה עובדים במתכונת מצומצמת, ללא קבלת קהל וגם המסחר כמובן סגור. אכיפת המשטרה והשיטור העירוני נמשכת ביתר שאת, במיוחד בכבישים לאורך הגזרה עליה ממונה התחנה. מפקד מחוז ש"י, ניצב משה ברקת, סייר במחסומים ברחבי המחוז בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות ופעילות השוטרים לאכיפת תקנות הקורונה.

בין היתר מחסומי משטרה הוצבו ביציאה מהעיר, לצד סיורים יזומים של השוטרים במרכזי הקניות ומתן דו"חות לעסקים שלא מקפידים על הסגר. המחסומים שהציבו השוטרים גרמו לפקקי ענק ומפקד התחנה, סנ"צ יגאל לוגסי, יחד עם מפקד המרחב, סנ"צ דודי חיון, סיירו ביניהם ועמדו מקרוב על אכיפת הסגר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חגית

    ברור ששם יהיו הכי הרבה מתחסנים, ביחס למקומות מחוץ לקו הירוק, מפני שמעלי אדומים היא עיר עם הכי הרבה תושבים – ביחס לישובים אחרים מחוץ לקו הירוק…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר