גליליון (צילום: רותם גולן)
גליליון (צילום: רותם גולן)

פסח בצפון: מלון גליליון לחופשה משפחתית

יוצאים מעבדות לחירות בגליליון Spring Camp - חופשה משפחתית בפסח

פורסם בתאריך: 26.3.18 19:17

חג הפסח בפתח וכמדי שנה, משפחות ישראליות רבות טרודות באיתור פעילויות לילדים בימי החג. אז אין צורך לעמוד בתורים, להתעצבן בפקקים ולכתת רגליים מפעילות לפעילות, כי מלון "גליליון" בגליל העליון משיק את Spring Camp, חופשה משפחתית בת שלושה ימים עם מגוון רחב של פעילויות מעשירות וייחודיות, לכל המשפחה, כולן בשטח בית המלון וכלולות במחיר החבילה.

הפעילויות ב-Spring Camp תוכננו תוך מחשבה על חוויה משפחתית שתותאם גם להורים וגם לילדים, וביניהם: סדנאות תיפוף מקפיצות, הדרכה וטעימות יינות, הצגות "התיאטרון שלנו", "מדורת השבט", הקרנת סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמים, שיעורי פילאטיס, סדנאות יצירה, הופעות מוזיקאליות ועוד.

גליליון (צילום: יח''צ)

גליליון (צילום: יח"צ)

בנוסף לפעילויות המוצעות במסגרת החבילה, מומלץ לקחת את הילדים לאגמון החולה הסמוך ולצאת לטבע למגוון סיורים וטיולים מרהיבים באזור (ביום או בלילה), לרבות חווית הטבע המדהימה של צפייה בעשרות בעלי החיים השוכנים באגמון.

אורחי "גליליון" ייהנו גם ממתקני בית המלון, ובניהם: ספא עם חמאם טורקי הכולל את מגוון הפסיליטיז ותפריט טיפולים עשיר (בתשלום), בריכת שיחה ענקית ומקורה, חדר כושר ושיעורי התעמלות, הנחה בכניסה לאטרקציה הגלילית החדשה והמדוברת – "אגמון skyride", הכדור הפורח הראשון בצפון הארץ, ועוד.

 

 

חופשת Spring Camp מתקיימת כחלק ממותג ה-Camps של בית המלון גליליון המציע בחגים ובחופשים פעילויות ותכנים עשירים, להורים ולילדים כאחד. חופשות נוספות תחת מותג ה-Camps יקיימו גם לכבוד יום העצמאות, חג העצמאות ובמהלך החופש הגדול.

חופשת Spring Camp בפסח תתקיים בארבעה סבבים (1.4-30.3 , 3-1.4 , 5-3.4 , 7-5.4).

לפרטים נוספים וצפייה בלו"ז המלא:
http://www.galilion.co.il/pesach
Spring Camp ב"גליליון"
www.galilion.co.il
טל להזמנות: 04-6978008/9

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר