הדמיית הבניין באגריפס (הדמיה: אלקי דייטש)
הדמיית הבניין באגריפס (הדמיה: אלקי דייטש)

אזור שוק מחנה יהודה עולה לגובה: תוכנית פינוי הבינוי החדשה באגריפס

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים אישרה להפקיד את תוכנית "אגריפס 92", סמוך לשוק מחנה יהודה, שכוללת הריסת 22 דירות, במקומן ייבנו כ-70 יחידות דיור חדשות 

פורסם בתאריך: 10.3.21 13:23

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים אישרה להפקדה את 'פרויקט אגריפס 92', סמוך לשוק מחנה יהודה. הפרויקט של חברת "התחדשות" כולל הריסת 22 יחידות דיור ו-5 יחידות מסחר, ובמקומן יוקם בניין בגובה 12 קומות מעל חזית מסחרית ובו כ-70 יחידות דיור חדשות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר בבניין שימוקם בפינת הרחובות אגריפס, הרב שמואל ברוך ושערי צדק, בעיצובו של משרד האדריכלים ביטמן בן צור אדריכלים. ב"התחדשות" מציינים כי "לפרויקט, נגישות תחבורתית גבוהה עם קרבה רבה לתוואי הרכבת הקלה (הקו האדום), לתחבורה הציבורית וכן נמצא במרחק קצר מהרכבת הכבדה לתל אביב. בנוסף, הפרויקט ממוקם בסמוך למוקדי העסקים, הפנאי והבילוי המרכזיים של ירושלים".

יונה גרין, מנכ"ל ושותף בחברת התחדשות: "אנו מברכים על ההחלטה של הוועדה המחוזית ושמחים על התקדמות הפרויקט לשלב ההפקדה. קידומו של הפרויקט מהווה נדבך נוסף בתנופה הגדולה של חברת 'התחדשות' בירושלים. אנו מקדמים כיום כעשרה מתחמי פינוי בינוי גדולים ברחבי העיר הכוללים אלפי יחידות דיור וכן מבצעים היקף נרחב של פרויקטי תמ"א 38 זאת לצד ייזום וקידום פרויקטי בנייה חדשים שאינם נכללים בתחום ההתחדשות העירונית".


יונה גרין, מנכ"ל ושותף בחברת התחדשות (צילום: באדיבות חברת התחדשות)

יונה גרין, מנכ"ל ושותף בחברת התחדשות (צילום: באדיבות חברת התחדשות)


עופר חופי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת התחדשות, מוסר כי "פרויקט אגריפס 92 הינו פרויקט בוטיק הנמצא במיקום מרכזי ומבוקש במיוחד במרחק הליכה ממרכז החיים השוקק של העיר, משוק מחנה יהודה וכן במרחק כ-100 מטר מציר הרכבת הקלה. אנו מתכננים אתו כפרויקט יוקרה עם סטנדרט בנייה גבוה ומוקפד ועם עיצוב ייחודי כיאה לפרויקט הנמצא במרכזה של עיר הבירה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר