הדמיית פרויקט פינוי-בינוי של חברת 'רוטשטיין התחדשות בירושלים' בנוה יעקב (הדמיה: יח"צ)

התחדשות עירונית בירושלים: שת"פ בין חברת רוטשטיין נדל"ן לחברת התחדשות

במסגרת שיתוף הפעולה הוקמה חברה חדשה - רוטשטיין התחדשות בירושלים - אשר מקדמת בימים אלה כעשרה פרויקטים מסוג פינוי-בינוי בירושלים, ביניהם בגילה, בנוה יעקב ובגבעה הצרפתית

פורסם בתאריך: 20.7.18 18:06

חברת 'רוטשטיין נדל"ן' חתמה באחרונה על מסמך עקרונות לשיתוף פעולה עם חברת 'התחדשות', שמתמחה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים. במסגרת שיתוף הפעולה תקים החברה המשותפת 'רוטשטיין התחדשות בירושלים' פרויקטים מסוג פינוי-בינוי ברחבי העיר.

מהחברה המשותפת נמסר כי בימים אלה מקודמים כעשרה פרויקטים של פינוי-בינוי ירושלים, ביניהם פרויקט ברחוב המרווה בגילה, שלושה פרויקטים בשכונת נוה יעקב, ופרויקט ברחובות בר כוכבא ופרטיזנים בגבעה הצרפתית.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

אבישי בן חיים, מנכ"ל חברת רוטשטיין נדל"ן, מציין כי "כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה, רוטשטיין מקדמת ויוזמת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית במרכזי ערים ובאזורי ביקוש. זיהינו פוטנציאל רב בתחום ההתחדשות בירושלים, מקום המהווה מרכז עולמי המתפתח בקצב מהיר וכן הזדמנות לשתף פעולה עם חברת 'התחדשות' אשר מתמחה בתחום זה בירושלים מזה כמה שנים".

ברוך בלוי, יו״ר חברת ״התחדשות״, מוסיף: ״מאחר ו'התחדשות' הינה מחלוצות הפינוי בינוי והתמ"א 38 בירושלים, הצוות שלנו מומחה בעבודה משותפת עם קהל הדיירים הירושלמי המגוון כמו גם מול הביורוקרטיה המקומית הסבוכה, ואנו גאים בשיתוף הפעולה עם חברת רוטשטיין, שיאפשר לשלב בין היתרון היחסי שלנו בעיר עם הניסיון והוותק של החברה בייזום וביצוע בכלל״.

מחברת רוטשטיין נמסר עוד כי "רוטשטיין נדל"ן בע"מ הינה חברה ציבורית הפעילה מעל ל-60 שנה, ומאז הקמתה עוסקת ביזום וביצוע פרויקטים גדולים למגורים ברחבי הארץ וביניהם פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38/2). רוטשטיין בנתה ובונה שכונות מגורים בבאר יעקב, רמת גן, קרית מלאכי, כפר יונה, אור עקיבא, לוד, נתניה ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1993. בעלת השליטה בחברה הינה חברת אבני שוהם ייזום בע"מ המוחזקת ע"י מר יצחק מירילשוילי ומר אבישי בן-חיים אשר הינו גם מנכ"ל החברה".

מחברת התחדשות נמסר: "חברת התחדשות הינה חברה יזמית הפועלת בתחום ההתחדשות עירונית בירושלים והיא מחזיקה כיום עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים בשלבי ביצוע שונים. החברה, שהוקמה בשנת 2013, נמצאת בבעלותם של ברוך בלוי, יונה גרין ועמיחי ניימן. החברה נבחרה על ידי המדד להתחדשות עירונית של גלובס ו-Dun's 100 כאחת החברות המובילות להתחדשות עירונית בירושלים לשנת 2017".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר