חגי קול, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ברוך קול, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
חגי קול, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ברוך קול, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | הפועל ירושלים – היית ונשארת בליבי לעד

עבורי, הפועל ירושלים היא הרבה מעבר למועדון והיא חלק בלתי נפרד מחיי. אני מאמין שכך גם עבור האוהדים משני המחנות, שצריכים להתאחד ולהתגבש סביב הקבוצה 

פורסם בתאריך: 25.3.21 00:12

בשנים האחרונות אני עוקב מרחוק אחר הנעשה בקבוצה האדומה שלנו, החל מתקופת הפילוג וקבוצת האוהדים שהוקמה ועד לאיחוד בין שני מחנות האוהדים והחזרת השם "הפועל ירושלים". יכול להיות שעבור רבים וטובים, לרבות שחקני עבר גדולים ששיחקו בקבוצה, המהלך שנעשה לא היווה זהות וחיבור אמיתי לקבוצה של פעם. אני יכול להבין. גם אני מרגיש לעיתים שהקבוצה הזו היא לא חלק מהעבר האמיתי, אולם לצד ההרגשה הזו קיימת התחושה וההבנה שאין מנוס וזו המציאות ואיתה צריך להתמודד. בואו לא נתכחש, אלמלא החיבור הזה, השם של הפועל ירושלים היה נמחק לעולמי עולמים גם לדורות הבאים, כך שלפעמים צריך לדעת ולקבל את "הגזרה" גם אם היא לא הכי נוחה כרגע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לקבוצה יש הזדמנות פז לעלות לליגה הבכירה ואסור לפספס אותה. מקומה הטבעי של הפועל ירושלים בליגה הראשונה וזו צריכה להיות המטרה העיקרית. אני מאמין שאין זה מקרה שדווקא בשנת האיחוד יש סיכוי שהפועל תעלה ליגה.

ההדחה מגביע המדינה לכפר שלם בשבוע שעבר כואבת, כי הקבוצה היתה יכולה להגיע לשלבים מתקדמים, אך זה קרה גם לקבוצות גדולות יותר, וחלק עיקרי במפעל הן הפתעות מכיוון קבוצות קטנות יותר.

תקופת הקורונה שינתה סדרי עולם אך הביאה לידי מסקנה כי אנו לא חסינים מדבר וצריך להיערך בכל זמן לכל תרחיש אפשרי. כולי תקווה ש"אוטוטו" גם הקורונה מאחורינו, הרי גם רעידת אדמה גדולה אמורה להגיע אחת למאה שנים. באותה נשימה – "זמן הקורונה" גרם להרבה מחשבות אצלי ואצל האוהדים – זה הזמן לאחות את השברים ביציעים ובין מחנות האוהדים ולהמשיך קדימה יחדיו אל עבר ליגת העל.

לרבים מחבריי שחקני העבר, שאני מאוד מוקיר ומעריך, תישאר פינה גדולה תחת השם "הפועל ירושלים". הדבר מתבטא בכך שגם היום שמותיהם נשארו חקוקים בתודעה לרבים מהאוהדים.

הראייה שלי בנושא אינה מותירה צל של ספק, השם הפועל ירושלים חייב "לבעוט ולנשום". הרי אם לא עכשיו אז לעולם לא. גם כשניסו להחיות את ה"קבוצה המקורית" לא שרדנו באמת וירדנו לתהום עמוקה ולא משנה כרגע בגלל מי. אני לא מחפש אשמים, אני מסתכל קדימה.

אז היום עלינו לקבל את מה שיש ולעודד את הקבוצה תחת השם שגדלנו עליו ושיחקנו עבורו. גם לאלה שקשה אני מאמין שבסופו של דבר הם יתרככו ויבינו שכולם צריכים לאהוד את אותה הקבוצה ולא לחפש אלטרנטיבה או סתם לשבת בבית. זו הפועל ירושלים.

לסיכום, הפועל ירושלים יקרה מאוד לליבי, זכיתי לשחק בקבוצה של שנות ה-90, חוויתי עליית ליגה ומסע מופלא עד גמר הגביע בשנת 98'. תקופות שגרמו לי מצד אחד לאתגרים ומורכבות, ומאידך לאושר, סיפוק והמון התרגשות. קבוצה שעיצבה את אישיותי והכינה אותי במובן מסוים לחיים האמיתיים, ועל כן, אין לי אלא לומר תמיד –  "תודה לך הפועל ירושלים על מי שהיית ונשארת עבורי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוטי אפרים

    חגי קול, אחד מהשחקנים המוכשרים האינטלגנטיים שגדלו בהפועל. שחקן גדול אבל יותר מזה אדם מיוחד במינו.
    כל הכבוד חגי מוזמן בברכה לשבת איתנו במשחקים.
    יהיה לנו הכבוד לארח אותך❤

  2. יונה ר.

    מתגעגע לימים בשנות השבעים שהפועל ירושלים היתה בצמרת הליגה הראשונה קטמון היה מלא באוהדים הכוכבים הירושלמים של אז בן רימוז' סינגל תורגמן האחים קרוצי בנבנשתי מחטבי ותובל ז"ל..אך אך איפה הם הימים ההם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר