מי מהם עדיף? אמארה סטודמאייר ודיון תומפסון (צילומים: ניר קידר)

את מי הייתם רוצים לראות בהפועל: סטודמאייר או תומפסון?

אמארה סטודמאייר עדיין לא החליט אם להמשיך בהפועל, אבל אולי למועדון שווה בכלל להחתים כבר עתה את דיון תומפסון, שם פחות נוצץ אבל יותר אפקטיבי?

פורסם בתאריך: 17.7.17 11:34

בין שלל ההחתמות של הפועל, סוגיה אחת עדיין נשארה לא פתורה, המשך דרכו של אמארה סטודמאייר במועדון. הסנטר, כך מדגישים בהפועל שוב ושוב, נמצא בקשר רציף עם ראשי הקבוצה, בפרט עם הבעלים אורי אלון שמטפל בסוגיית המשך דרכו באופן אישי, ואף מעודכן בהחתמות האחרונות ובכל מה שקורה בקבוצה, אך הוא, כך לדברי גורמים בקבוצה, עדיין לא החליט אם הוא ילבש את הגופייה האדומה גם בעונה הבאה, וככל שהזמן חולף הסיכויים שימשיך הולכים ופוחתים.

סטודמאייר, חשוב לציין, מתלבט בין שלוש אופציות – חזרה לאן.בי.איי, כשלסנטר יש יותר מהצעה אחת מהליגה הטובה בעולם; חזרה לעונה נוספת להפועל; כשגם אפשרות של פרישה נשקלת בכובד ראש.

ל"כל העיר" נודע כי סטודמאייר מעוניין לדעת מה יהיה מעמדו בעונה הבאה ואיזה תפקיד מייעדים לו בקבוצה לפני שיקבל החלטה סופית.

משיכת הזמן הזו קצת מעכבת את ההחתמות הנוספות של הפועל, שיותאמו להחלטה שהוא יקבל, אבל בהפועל כבר מתכוננים לאפשרות שסטודמאייר לא ימשיך לעונה נוספת ובוחנים אלטרנטיבות אחרות בשוק.

ההתייחסות אליו שונה - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

ההתייחסות אליו שונה – אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

 

"אמארה הוא לא עוד שחקן וההתייחסות אליו שונה, אבל זאת לא סוגיה שתימשך עוד זמן רב", מדגיש גורם בהפועל ומוסיף: "אנחנו גם צריכים לחשוב על הצרכים של הקבוצה. בקרוב הוא יקבל החלטה במשותף עם ראשי הקבוצה ואז כולנו נהיה חכמים יותר".

בהפועל אמנם ממתינים בשלב זה להחלטה של הסנטר, אך גם בודקים, כאמור, אלטרנטיבות, כשאחת האפשרויות היותר אטרקטיביות ומעניינות על הפרק היא החזרתו של דיון תומפסון לקבוצה.

תומפסון (בן 29, 2.04 מטר) היה, כזכור, אחד מהגורמים המרכזיים באליפות הראשונה וההיסטורית של הפועל בעונת 2014/15. בסיום אותה עונה הוא בחר לעבור לבאיירן מינכן כדי לשחק ביורוליג ואף עבר גם בגלאטסראיי הטורקית, כשאת העונה שעברה הוא סיים בכוכב האדום בלגרד.

אלטרנטיבה ראויה - דיון תומפסון (צילום: ניר קידר)

אלטרנטיבה ראויה – דיון תומפסון (צילום: ניר קידר)

 

המספרים של תומפסון בהפועל היו טובים מאלו של סטודמאייר. תומפסון, כזכור, הצטרף להפועל בשלהי עונת 2014/15 ושיחק בליגה הסדירה שבעה משחקים, שבהם העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו־1.1 אסיסטים ב־21.6 דקות. בשמונת משחקי הפלייאוף הממוצעים היו 12.3 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים.

סטודמאייר, מנגד, שיחק 22.8 דקות בממוצע, תרם 9.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו־1.3 חסימות לצד 2 איבודים. בפלייאוף ובפיינל פור המספרים ירדו ל־16.4 דקות, שבהן הוא תרם 6.4 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו0.8 חסימות לצד 1.6 איבודים במשחק.

"הפועל לוקחים את הזמן בעניין אמרה כי זה נושא רגיש", מסכם סוכן שחקנים ישראלי ומוסיף ש"אבל השוק הולך ומידלדל. שחקנים טובים שהפועל יכולה להביא סוגרים ממש עכשיו בקבוצות אחרות והם צריכים להזיז את עניינים ולסגור את הנושא לכאן או לכאן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר